Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se na Vás s nespokojeností vyřízení mé reklamace a nezájmem společnosti vyřešit kladně.
Dne 15.11.2013 jsem byla objednaná k technikovi na opravu předního aretačního kolečka u kočárku Patron Terix 4r. Ještě jsem předem telefonovala, zda se na to vztahuje reklamace a bylo mi řečeno, že ano!
Jela jsem tedy 100km do Mělníka, kde mi to technik opravil a předal papír s výsledkem " reklamace zamítnuta"!!!!
Kvůli tomuto jsem musela pro svou dceru zařídit hlídání, zaplatit naftu a ztrácet svůj čas s tímto!
Vážne jsem moc nespokojená s tímto jednáním a chci, aby se to vyřešilo!
S mým kočárkem za 20tis + 10tis doplňky jsou neustálé problémy a už mně to nebaví. Za tuto cenu by se něco takového snad nemělo stávat. Podotýkám, že už se jedná o druhou reklamaci, se kterou jsem byla u vás. Jinak těch závad bylo už nespočet, které jsme řešili po svém, abychom alespoň mohli kočárek používat každý den!
Z tohoto důvodu bych byla velmi ráda, kdyby mi reklamace byla uznána, nebo bych úplně nejraději odstoupila od smlouvy, jelikož si myslím, že váš kočárek není absoltně žádná kvalita a já jsem za něj akorát vyhodila peníze do vzduchu!!!
Myslím si, že se nejspíš jedná o závadný kus, který zrovna vyšel na nás!
(tento dopis jsem odeslala společnosti v době, kdy byl kočárek stále v záruce - podotýkám, že ta skončila ke dni 20.12.2013)
Opravdu nevím, jaká mám práva, protože jsem velmi ale velmi otrávená používáním jejich výrobku a jak to tak vypadá, asi mi nezbyde nic jiného, než být otrávená dále.
Kočárek používám a potřebuji denně. Dnes jsem byla s dcerou a maminkou v nemocnici a když jsem začla sjíždět schody, kočárek se celý složil a sdrncal schody až dolů!!! Jedná se prostě o zdravotně závadný výrobek, ve kterém již nehodlám své dítě vozit!!
Moc prosíííím, pomozte. Nevím jak na ně, oni žádný problém nemají, tak je to absolutně nezajímá!!!
Děkuji mnohokrát.
Yvona Kadidlová
Yvona Kadidlová
http://patron.eu/cs/baby/baby-produkty/kocarky/sestavy/terix
Rozhodně si myslím, že kočárek, který ohrožuje zdraví dítěte není možný absolutně používat.
Proto i když je už po záruční době, požaduji vrácení peněz, které jsem zaplatila.
|
Tweet |
V případě, že je reklamace zamítnuta, není prodejce oprávněn výrobek bez souhlasu kupujícího opravit. Zároveň je v případě zamítnutí reklamace povinný takové zamítnutí řádně odůvodnit dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
Dobrý den,
poslední komunikace proběhla se zákazníkem v únoru 2014 a následně poté byl celý případ se zákazníkem vyřešen vrácením kupní ceny za výrobek,případ ukončen..Juraj Brnula - PATRON Bohemia,a.s.
Vzhledem k vyjádření prodávajícího považujeme stížnost za uzavřenou s dosažením dohody.