Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9. 12. 2016 jsem od firmy Allhere zakoupil Mini segway - NoVINKA během užívání došlo k poruše, tak jsem segway odeslal dne 25. 8. 2017 k reklameci, s přiloženým reklamačním protokolem a fakturou o zaplacení výrobku. Segway se mi vráti zpět ve stejném stavu jak byl odeslán (neopraven), ovšem bez jakékoli vyjádření prodejce, technika.
Dne 12.10. 2017 jsem segway opět odeslal na reklamaci na stejnou aresu, která je uvedena na stránkách firmi Allher v menu - reklamační řád, tedy na adresu Fidemia Group s.r.o., V Podhájí 1186/14 a dnes dne 23.10.2017 jsem obdržel od České pošty SMS, že si do dnešního dne nikdo zásilku vevyzvedl a že mi ji zasílají zpět.
Mini segway - NoVINKA, číslo dokladu 11002568
Žádám o vyřešení reklamace a o adresu kde tuto reklamaci mohu uplatnit, zatím nestále platím poštovné a žádný výsledek
|
Tweet |
Odmítá-li prodávající přijmout reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že obchodník porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/.
Vážený zákazníku,
dle informací jste již segway zasílala k nám na reklamaci. Reklamace byla neuznána z důvodu poškození, segway dorazil v krabici od bahna, uvnitř byl pohozený, zabahněný, odřeny. Dle zjištění došlo ke zkratu v kolu. CO se týče balíčku, již jsme měli na stránkách uvedeno. V posledních 10 dnech jsme měli bohužel dovolenou.
S pozdravem
Konvalinková
Allhere.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dne 9. 12. 2016 jsem od firmy Allhere zakoupil Mini segway - NoVINKA během užívání došlo k poruše, tak jsem segway odeslal dne 25. 8. 2017 k reklameci, s přiloženým reklamačním protokolem a fakturou o zaplacení výrobku. Segway se mi vráti zpět ve stejném stavu jak byl odeslán (neopraven), ovšem bez jakékoli vyjádření prodejce, technika.
Dne 12.10. 2017 jsem segway opět odeslal na reklamaci na stejnou aresu, která je uvedena na stránkách firmi Allher v menu - reklamační řád, tedy na adresu Fidemia Group s.r.o., V Podhájí 1186/14 a dnes dne 23.10.2017 jsem obdržel od České pošty SMS, že si do dnešního dne nikdo zásilku vevyzvedl a že mi ji zasílají zpět.
Reakce společnosti je dosti neopodstatnělá ppod. smyšlená, jelikož segway se mi vrátil z první reklamace ve stejné neporušené krabici a stejně zabalen jak jsem jej odesílal. V krabici nebyl uložen žádný dokument, jak byla reklamace vyřízena, proto jsem opět poslal v téže neporušené krabici segway zpět, tato reklamace se opět vrátila na poštu Domažlice neporušená a já se s poštou dohodl, že ji pošleme zpět. Tedy nechápu vyjádření společnosti o špatném uložení segwae v krabici, když v ní absolvoval tak zdlouhavou (několikanásobnou) přepravu. S vyjádření společnosti o čistotě segwae rovněž nesouhlasím, byl čistý - umytý. Poškození, které je uváděno společností vzniklo běžným používáním.
S přáním hezkého dne
Váchalová
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.