Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#18763Zrušení účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2017, před 7 lety

Radek Mázor

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 17.9.2017 jsem si založil učet na portálu c-date. Měl jsem zaplacené jednoměsíční premium členství. Po vypršení členství se naštěstí členství deaktivovalo dle toho, že nevidím fotky ostatních uživatelů a uživatelek, ale pokud se pokusím o smazání profilu, portál tvrdí, že VIP je aktivní. Psal jsem na zákaznické centrum 3 nebo 4 emaily s dotazem na zrušení, na které mi přišla pouze automatická odpověď s návodem, který nefunguje a v případě nefunkčnosti, žádost o přímou odpověď na email. Po přímé odpovědi již další reakce nepřichází. Zde a stránkách jsem četl negativní zkušenosti, kdy byla lidem odečítána částka blížící se 3 000 Kč. Mě tato částka odečtena nebyla a této skutečnosti bych chtěl také předejít.


Produkt

Nemožnost zrušení účtu na portálu https://app2.c-date.com


Požadované řešení

Před nějakou nepříjemnou upomínkou na zaplacení automatického prodloužení VIP členství žádám o zrušení účtu, které je naprosto nemožné na stránkách portalu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2017 08:20, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Zásadní je tedy smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2017 12:56, před 7 lety

ID: IQXOOO68


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací je případ řešen přímo prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem C-date.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.10.2017 13:12, před 7 lety


Radek Mázor

Ano opravdu se mi ozvali. dozvěděl jsem se, že Premiové členství bude zrušeno 18.1.2018 a že dříve ne, protože jsem o zrušení nenapsal dříve. Přitom účet naštěstí není veden jako premium, ale Redebit a o výhody VIP členství jsem přišel a pro jistotu jsem si pořídil i pár printscreenů, aby bylo vidět, že výhody premium členství dále nečerpám. Naštěstí ani nepřišla žádná požadovaná platba ze strany portálu, nicméně nechápu, proč by můj účet nemohl být na mou výslovnou žádost zrušen ihned. Stejně tak je mi záhadou, proč nefunguje žádná možnost správy premium členství, stejně jako žádná možnost zrušení účtu přímo na stránce. Ve své zprávě firmě, jsem výslovně žádal o zrušení účtu a smazání všech mnou zadaných údajů a potvrzení vykonání mého požadavku. Je možné toto smazání ihned nebo si musím hlídat lednový datum a o zrušení účtu psát znovu? Přijde mi to jako kličky k udržení účtu "při životě".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2017 08:03, před 7 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2017 12:29, před 7 lety

ID: IQXOOO68


Dobrý den.

Služby hrazeného VIP členství nebyly v rámci Vašeho profilu přístupné z důvodu, že tyto služby nebyly z Vaší strany uhrazené. V současnosti jsou pro Vás již hrazené služby v plném rozsahu opětovně přístupné.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil" – mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své VIP členství, které je v rámci Vašeho profilu na be2 uhrazené do 31.01.2018.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.10.2017 13:29, před 7 lety


Radek Mázor

Již jsem zaslal naskenovanou písemnou žádost o smazání služby ihned a potvrzení, že mi nebudou účtovány žádné další poplatky, uvítal bych řešení formou navrácení poměrné částky z nevyužitého členství, nicméně beru tento případ jako svou hloupost a počítám spíše s nenávratností peněz. E-mail s žádostí o ukončení VIP členství jsem zaslal včera a chtěl bych mít už jasné resumé, že žádná další částka po mě žádána nebude, VIP členství nebude prodlouženo a má data budou smazána. Postup na smazání formou jakou společnost uvádí nefunguje, prostě nemůžete smazat profil dokud jste "VIP" a VIP nelze nijak spravovat. Nejdůležitější je pro mě výslovné potvrzení neúčtování další částky a neprodloužení dalšího členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2017 10:33, před 7 lety

ID: IQXOOO68


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho VIP členství na C-date bylo zrušené a Váš profil byl smazaný (uvedená informace bude v systému definitivně zaevidovaná do 24 hodin).

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.11.2017 10:47, před 7 lety


Radek Mázor

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za pomoc. Kontroloval jsem své přihlašování na portál a nefunguje. Vypadá to, že to najednou šlo. Jde sice o drahou zkušenost a důležité ponaučení do budoucna. Nejvíce jsem se obával, že se obchodník bude všemožně vyhýbat odstranění mého účtu tak, aby došlo k dalšímu prodloužení.
Děkuji poradcům Dtestu za pomoc.