Počet nahlášených stížností: | 25 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Již 26.10.2016 jsme poptali rodinnou rekreaci takto:
Dobrý den,
Obracím se na vás s nadějí, že ještě stihnu výhodné ceny „first moment“ na letní dovolenou u moře.
Jsme rodina se šesti dětmi, kterým bude v létě příštího roku 18, 16, 15, 12, 7 a 4 roky. Rádi bychom jeli na dovolenou k moři – buď autem (Chorvatsko – spíše Střední a Jižní Dalmácie, ne ostrov kvůli trajektu a s tím spojená delší doba jízdy) nebo i letecky, pokud se bude jednat o vzdálenější destinaci, např. Řecko apod. Poptávám dovolenou v termínu od 10.82017 dále, návrat ale nejpozději 26.8.2016 (sobota). Preferujeme pobytový zájezd na 8-11 dní co nejblíže moři s pláží vhodnou i pro menší děti, strava ideálně plná penze nebo all inclusive. Myslíte, že se vejdeme do ceny 90 tis. Kč? Můžete nám něco nabídnout?
Děkuji za nabídky a přeji pěkný den,
Monika Doležalová
Na základě dalšího jednání nám byl nabídnut pobyt v hotelu Hermes, za který jsme zaplatili vč. pojištění 109010 Kč. Až při příjezdu na místo samé jsme zjistili, že tzv. junior suite jsou v jedné budově a pokoje zase v jiné. Tím došlo k rozdělení naší rodiny do dvou budov. Přes delegáta nám CK zajistila výměnu pokoje, čím jsme se dostali do také do junior suity o patro výš než byla část dětí, ale museli jsme doplatit 310 €. Po návratu jsme požadovali vrácení této částky (8000 Kč), jako kompenzaci této nepříjemnosti (rozdělení rodiny, přečkání jednoho dne v pokoji daleko od dětí). CK měla na poptávku reagovat tak, že dovolenou pro 8člennou rodinu zajistit neumí, leda že by nám nevadilo rozdělit se do různých budov. Dovolenou bychom si pak vůbec neobjednali.
CAREVO - HERMES ALEXANDRIA CLUB 13.8. -20.8.2017
Poskytnutí slevy 8000 Kč, tedy vrácení částky, kterou jsme museli na místě zaplatit za výměnu pokoje.
|
Tweet |
Určujícím kritériem pro posouzení daného případu bude sjednaný způsob ubytování členů rodiny v cestovní smlouvě. Při porušení povinnosti, za niž cestovní kancelář odpovídá, nahradí pořadatel zákazníkovi vedle škody na majetku také újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen.
Pokud cestovní kancelář bude trvat na zamítnuté reklamaci, bude nutné se domáhat poskytnutí slevy ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady soudní cestou. Spotřebitel má rovněž možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.