Společnost


UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1877Drahý neprofesionální postup

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2014, před 11 lety

Martin Procházka

Znění stížnosti

Při vyřizování hypotéky na pobočce Unicredit Flóra bankovní poradce a banka Unicredit udělali zásadní chybu. Poradce vznesl v klíčové fázi vyřizování hypotéky náhlý požadavek, aby byl zřízen jistotní účet pro transakci přímo u Unicredit. Přestože byl jistotní účet hotov u jiné banky a Unicredit měla k dispozici smlouvy, ale abych nebrzdil transakci, vyhověl jsem. Poradce byl od října důsledně tázán na všechny okolnosti, aby se něčemu takovému předešlo, přesto se objevil tento nesmyslný požadavek až v této fázi. Ještě větší problém byl, že banka nedokázala včas dodat smlouvu o jistotním účtu, který si tak neodůvodněně a náhle sama vyžádala (prodlení více než 14 dní), bezchybnou verzi smlouvy předložila až v den, kdy vypršela smlouva o smlouvě budoucí a mě naskočila sankce ze strany prodávajícího (17.12.2012). Tato sankce ho měla chránit před navýšením daně z převodu nemovitostí, pokud by se transakce protáhla do nového roku, což se bohužel stalo a při obvykle profesionálním postupu banky k tomu dojít nemělo. Smluvní pokuta byla jednáním s prodávajícím snížena na polovinu (40000 Kč), jistotní účet vyšel na dodatečných 2550 Kč.


Produkt

Proces zpracování hypotéky


Požadované řešení

Požaduji omluvu a zaplacení 42550 Kč, které jsem musel dodatečně vynaložit kvůli neprofesionálnímu přístupu Unicredit a jejího poradce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2014 14:18, před 11 lety

V tomto případě záleží především na tom, jaké byly smluveny nebo přislíbeny lhůty pro vyřízení hypotéky. V případě, že ujednání nebo příslib byl porušen, odpovídá společnost za škodu, kterou svým prodlením způsobila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 20:19, před 10 lety

Společnost UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.