Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při vyřizování hypotéky na pobočce Unicredit Flóra bankovní poradce a banka Unicredit udělali zásadní chybu. Poradce vznesl v klíčové fázi vyřizování hypotéky náhlý požadavek, aby byl zřízen jistotní účet pro transakci přímo u Unicredit. Přestože byl jistotní účet hotov u jiné banky a Unicredit měla k dispozici smlouvy, ale abych nebrzdil transakci, vyhověl jsem. Poradce byl od října důsledně tázán na všechny okolnosti, aby se něčemu takovému předešlo, přesto se objevil tento nesmyslný požadavek až v této fázi. Ještě větší problém byl, že banka nedokázala včas dodat smlouvu o jistotním účtu, který si tak neodůvodněně a náhle sama vyžádala (prodlení více než 14 dní), bezchybnou verzi smlouvy předložila až v den, kdy vypršela smlouva o smlouvě budoucí a mě naskočila sankce ze strany prodávajícího (17.12.2012). Tato sankce ho měla chránit před navýšením daně z převodu nemovitostí, pokud by se transakce protáhla do nového roku, což se bohužel stalo a při obvykle profesionálním postupu banky k tomu dojít nemělo. Smluvní pokuta byla jednáním s prodávajícím snížena na polovinu (40000 Kč), jistotní účet vyšel na dodatečných 2550 Kč.
Proces zpracování hypotéky
Požaduji omluvu a zaplacení 42550 Kč, které jsem musel dodatečně vynaložit kvůli neprofesionálnímu přístupu Unicredit a jejího poradce.
|
Tweet |
V tomto případě záleží především na tom, jaké byly smluveny nebo přislíbeny lhůty pro vyřízení hypotéky. V případě, že ujednání nebo příslib byl porušen, odpovídá společnost za škodu, kterou svým prodlením způsobila.
Společnost UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.