Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#18771Vhazování reklamních letáků dro poštovní schránky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2017, před 7 lety

Věra Pavelcová

Znění stížnosti

Distributor reklamních letáků permanentně nerespektuje přání vylepené na mé poštovní schránce, aby do ní nebyly vhazovány reklamní materiály a pravidelně v ní mám leták Kauflandu. Na zákalznické lince Kaufladu mi nebyli schopni nebo nechtěli sdělit, kdo po ně distribuci zajišťuje, takže je těžké jistit, kdo za to může a koho bych se mohla zeptat, jak moc gramotné zaměstnance má v pracovních poměrech.


Požadované řešení

Zajistit, aby distributor reklamních letáků respektoval příní o nevhazování těchto materiálů do poštovních schránek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2017 09:03, před 7 lety

Šíření nevyžádané reklamy v listinné podobě, které adresáta obtěžuje, je zakázáno. Za reklamu, která obtěžuje, se považuje reklama směřující ke konkrétnímu adresátovi za podmínky, že adresát dal předem jasně a srozumitelně najevo, že si nepřeje, aby vůči němu byla nevyžádaná reklama šířena.

Pokud společnost nerespektuje zákaz šíření nevyžádané reklamy, bylo by vhodné jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda byl porušen zákon o regulaci reklamy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2017 13:12, před 7 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.11.2017 15:40, před 7 lety


Věra Pavelcová

Nemám v úmyslu zdržovat se kontaktováním jakékoliv zákaznické linky. Už ta se cítími Kauflandem obtžována. Minulý týden jsem opět měla jejich reklamní leták ve schránce výrazně označené, že do ní nemají být reklamní letáky vhazovány. 2 společnosti, které reklamy u nás ditribují, Kaufland neroznášejí; sděelili mi, že Kaufland má na to svého distributora. Kontaktem na zákaznickou linku se problém nevyřeší, měl by ho řešit Kaufland s tím, koho si na distribuce letáků nasmlouval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2017 12:05, před 7 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.11.2017 15:56, před 7 lety


Věra Pavelcová

Zvýraznila jsem na schránce velmi tučným písmem, že do ní nemají být vhazovány reklamy a přidla jsem červeným písmem o výšce 2 cm, že to plati i pro reklamy Kauflandu. Poté jsem dne ve schránce našla opět jejich reklamní leták. to prostě hraničí s obtěžováním! Když mi Kaufland ve své odpovědi děkuje za podnět, co kdyby zajistil, abych přestala ýt obtěžována!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2017 06:08, před 7 lety

Jelikož se nepodařilo stížnost vyřešit smírnou cestou, stížnost uzavíráme. Pokud bude nevyžádaná reklama i nadále šířena, má spotřebitelka možnost se obrátit na výše zmiňovaný krajský živnostenský úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.