Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Distributor reklamních letáků permanentně nerespektuje přání vylepené na mé poštovní schránce, aby do ní nebyly vhazovány reklamní materiály a pravidelně v ní mám leták Kauflandu. Na zákalznické lince Kaufladu mi nebyli schopni nebo nechtěli sdělit, kdo po ně distribuci zajišťuje, takže je těžké jistit, kdo za to může a koho bych se mohla zeptat, jak moc gramotné zaměstnance má v pracovních poměrech.
Zajistit, aby distributor reklamních letáků respektoval příní o nevhazování těchto materiálů do poštovních schránek.
|
Tweet |
Šíření nevyžádané reklamy v listinné podobě, které adresáta obtěžuje, je zakázáno. Za reklamu, která obtěžuje, se považuje reklama směřující ke konkrétnímu adresátovi za podmínky, že adresát dal předem jasně a srozumitelně najevo, že si nepřeje, aby vůči němu byla nevyžádaná reklama šířena.
Pokud společnost nerespektuje zákaz šíření nevyžádané reklamy, bylo by vhodné jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda byl porušen zákon o regulaci reklamy.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Nemám v úmyslu zdržovat se kontaktováním jakékoliv zákaznické linky. Už ta se cítími Kauflandem obtžována. Minulý týden jsem opět měla jejich reklamní leták ve schránce výrazně označené, že do ní nemají být reklamní letáky vhazovány. 2 společnosti, které reklamy u nás ditribují, Kaufland neroznášejí; sděelili mi, že Kaufland má na to svého distributora. Kontaktem na zákaznickou linku se problém nevyřeší, měl by ho řešit Kaufland s tím, koho si na distribuce letáků nasmlouval.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Zvýraznila jsem na schránce velmi tučným písmem, že do ní nemají být vhazovány reklamy a přidla jsem červeným písmem o výšce 2 cm, že to plati i pro reklamy Kauflandu. Poté jsem dne ve schránce našla opět jejich reklamní leták. to prostě hraničí s obtěžováním! Když mi Kaufland ve své odpovědi děkuje za podnět, co kdyby zajistil, abych přestala ýt obtěžována!
Jelikož se nepodařilo stížnost vyřešit smírnou cestou, stížnost uzavíráme. Pokud bude nevyžádaná reklama i nadále šířena, má spotřebitelka možnost se obrátit na výše zmiňovaný krajský živnostenský úřad.