Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#18779Chybějící zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2017, před 7 lety

Tomáš Uher

Znění stížnosti

Dobrý den.

Jsem pravidelným návštěvníkem obchodu Kaufland na Praze 5- Stodůlky. Do e-mailu mi pravidelně chodí leták, který mimo jiné hlásal zlevněné zboží za akční cenu od 23.10.17 do 25.10.17. Konkrétně to byla vajíčka. Nechápu ovšem, proč toto vůbec zveřejňujete, když dotyčné zboží je k mání pouze první den a to asi tak hodinu. Další hodiny a dny nic!! Dále by mne zajímalo, proč se nedoplňuje zboží aspoň jednou denně. Ráno jsem bral poslední polévku z kartonu a na druhý den v poledne byl prázdný karton stále na svém místě! A již vůbec nemluvím o chaosu způsobeném změnami obsahu jednotlivých regálů!!

S přáním nápravy a s pozdravem
T Uher.


Požadované řešení

Náprava!! Vše je v lidech a jejich přístupu!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2017 11:48, před 7 lety

Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).

Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2017 13:09, před 7 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.11.2017 16:49, před 7 lety


Tomáš Uher

Vážená společnosti Kaufland,

Myslím, že není co dořešit.
Zmiňovaná vejce nebyla ač měla být a doplňování zboží je vaši věcí!
I když si myslím, že částečně doplňovat zboží třeba po neděli až v dopoledních ba i odpoledních hodinách v pondělí není zrovna šťastné řešení. Již jenom k vůli průjezdnosti nákupních vozíků!

S pozdravem
T. Uher

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.11.2017 09:04, před 7 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Vaši reakci.

Pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na výše uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.11.2017 20:09, před 7 lety


Tomáš Uher

Hodnocení:

Komentář: Děkuji!