Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.12.2013 jsem na stránkách hport.cz s pomocí voucheru ze slevového portálu nakupvakci.cz zadala objednávku č.14053. Dne 18.12.2013 jsem dostala informaci o kompletním zaplacení a vyřizování objednávky s infem, že objednávky uskutečněné po 5.12.2013 se budou odesílat až v Novém roce. Na svých stránkách mají pro zákazníky další info a to, že tyto zakázky budou odeslané v týdnu od 6.1.2014, tento týden je již za námi a další informace o postupu nepřicházejí. Reakce na mé dotazy emailem je formou automaticky odeslané odpovědi, zřejmě všem zákazníkům a na infolinku 723786314, na kterou se mám možnost dovolat v čase 8-10 hod. ve všedních dnech, se nedovolám, protože po krátkém vyzvánění obsazeného tónu vyzvánění utichne. Tímto začínám mít pocit, že se jedná o podvod, protože komunikace ze strany internetového obchodu není žádná konkrétní, která by podala informaci o stavu zakázky. V době objednání byly samolepky dostupné, nyní uvádějí na stránkách nedostupnost zboží.
Samolepky na zeď : Flowerball black (kód SD083) + 1x tubus (kód TP-001)
V tomto případě žádám o navrácení uhrazené částky 141 ,- a zaplaceného uplatněného voucheru 199,-. Celkem tedy 340,-
|
Tweet |
V případě, že zboží nebylo prodejcem dodáno ani v dodatečně poskytnuté lhůtě, má kupující nárok dle § 517 občanského zákoníku na odstoupení od kupní smlouvy a žádat tak vrácení uhrazených finančních částek.
Hodnocení:
Komentář: Vzhledem k delšímu trvání vyřízení jsem nakonec situaci vyřešila sama, avšak pomoc dTestu oceňuji a v budoucnu, pokud budu nucena, tuto službu využiji. Moc děkuji za vstřícnost.