Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18781ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2017, před 7 lety

Lenka SOUKALOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den,
podobně jako ostatní jsem dne 22.9.2017 uhradila částku ve výši 149,- Kč a nepřečetla si obchodní podmínky, včetně toho, že mi společnost be2 S.a.r.l automaticky po měsíci odečte z platební karty 2.067,- Kč. Již jsem na uvedenou adresu v Lucemburku odeslala svou výpověď. Zároveň jsem tuto výpoveď odeslala na kontaktní centrum uvedeného poskytovalele služby. Bohužel jsem se dočkala pouze automatické odpovědi : "Náš zákaznický servis Vám zodpoví otázku v nejbližším možném termínu."
Dovoluji si vás poprostit o radu, jak v tomto případě postupovat.

Děkuji.

Soukalová


Požadované řešení

OKAMŽITÉ ZRUŠENÍ SMLUVNÍHO VZTAHU A ODSTRANĚNÍ PROFILU


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2017 14:34, před 7 lety

Pokud společnost spotřebitele krátí na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží. Neumožňuje-li společnost smlouvu ukončit tak, jak bylo sjednáno, jde to k tíži společnosti.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2017 12:28, před 7 lety

ID: MAXEOO68


Přejeme Vám dobrý den.

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.

Vaše VIP členství je platné do 23/01/2018– po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil" – mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své VIP členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.10.2017 13:48, před 7 lety


Lenka SOUKALOVÁ

Přesto, že jsem svůj profil zrušila, stále mi přicházejí nabídky na seznámení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2017 12:36, před 7 lety

ID: MAXEOO68


Dobrý den, paní Soukalová.

Váš profil byl k dnešnímu dni stále aktivní - na základě výše uvedeného komentáře byl však zrušený přímo z naší strany (emailové notifikace budou zastavené nejpozději do 48 hodin),

děkujeme Vám a přejeme Vám příjemný den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.11.2017 15:16, před 7 lety


Lenka SOUKALOVÁ

Hodnocení: