Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý deň,
Chcel by som podať sťažnosť na spoločnosť Internet Mall, a.s.
Dňa 18.10.2017 som si na ich stránkach objednal set, ktorý obsahoval repráky Elac Debut B6 spolu s AV prijímačom Marantz MCR511 za jednotnú zlacnenú cenu 16090KČ. Moje objednávka ďalej obsahovala stojany na reproduktory AQS19/60, ste banánkov HD296 a reproduktorový kabel. Pri objednávaní som si priplatil 99KČ aby mi bol tovar doručený následujúci pracovný deň, teda 19.10.2017. Objednávka v tento deň dorazila prostredníctvom zásielkovej služby PPL, avšak nie kompletná.V zásielke chýbali reproduktory Elac Debut B6, ktoré boli súčasťou setu spolu s AV prijímačom Marantz MCR511. Kontaktoval som teda telefonicky Mall zákaznícky servis, kde mi bolo zdelené, že reproduktory neboli fyzicky predané doručovacej službe a že mi budú dodatočne doručené(najlepšie následujúci deň, teda piatok 20.10).
V sobotu 21.10.2017 som opäť kontaktoval zákaznícky servis, keďže reproduktory som v piatok neobdržal a dostal som informáciu, že 23.10 mi reproduktory budú doručené a že budem dopredu telefonicky kontaktovaný.
Keďže som 23.10 žiadny telefonát neobdržal a reproduktory stále neboli doručené, kontaktoval som zákaznícké centrum znova, pričom tentokrát mi bolo zdelené, že reproduktory nie je možno doručiť a že ich musím objednať nanovo. Spoločnosť som 23.10 taktiež kontaktoval e-mailom na adrese reklamace@mall.cz (ako mi bolo telefonicky doporučené), avšak zatiaľ som odpoveď neobdržal a po doterajšej skúsenosti s objednávkou u spoločnosti Mall v to ani nedúfam, takže sa so sťažnosťou obraciam na Vás.
Obhliadnuc nesplnenie doručovacieho termínu (za ktorý som si priplatil) by som rád vedel či mi spoločnosť jednoducho nemôže poslať tovar, ktorý som si u nich objednal a za ktorý som zaplatil nemalú čiastku.
Elac Debut B6 + Marantz MCR511
Doručenie kompletného tovaru, za ktorý som zaplatil vopred (konkrétne reproduktorov Elac Debut B6)
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Vážený pane Urbánku,
velice mne mrzí, že v rámci Vaší objednávky došlo k daným komplikacím.
Bohužel jste neuvedl identifikační údaje Vašeho nákupu, tedy číslo objednávky či faktury. Bez těchto údajů není v mých možnostech zajistit prověření Vaší objednávky a postupy kolegů v rámci řešení dané situace.
Poprosila bych Vás tedy o uvedení čísla objednávky či faktury a následně Vás budu informovat s postupem řešení.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.