Společnost


CORTEX TRADE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18783Vrátenie penazí za klimatizáciu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2017, před 7 lety

Mário Kreš

Znění stížnosti

Od spoločnosti Saturn Invest som kúpil klimatizáciu. Už som sem raz Písal. Klimatizáciu som do spoločnosti poslal dňa 13.09.2017. Čakal som vyše mesiaca aby mi poslali odpoveď a však márne. Manželka sa pokúšala do spoločnosti volať ale márne. Nakoniec sa dovolala pýtala sa ako je to z našou požiadavkou .Pán pri tel. jej povedal že papiere má na stole že to pošle právnikom a do 2 dní nám zavolajú. Tak sme čakali ale márne. Potom tam zasa Manželka volala , dvihol to veľmi neochotný pán z chrapľavým hlasom a povedal, že klimatizácia ešte len prišla na predajňu , že musí prísť technik pozrieť ju a potom že pošlú odpoveď. Tá bola poslaná v deň keď sme tam volali dňa 17.10.2017. Odpoveď prišla takáto " Zboží po rozbalení javí známky používaní je poškodená. toto zboží nemúže byt dle obč.zákona predmetom ďalšieho predaja zákazníkom. Zboží mi chcú vrátiť. Nie so si vedomí toho že by som ju poškodil. Keď som ju posielal poštovým kuriérom dal som ju poisť na 450e. Takže teraz ma chcú obvyniť že som ju pokazil aby mi nemuseli vrátiť peniaze. Taktiež ma spoločnosť zavadzala že majú pobočku v Bratislave že keď by bola nejaká porucha máme sa obrátiť na nich. Hľadal som to aj na internete ale nič . Chcel som sa obrátiť na nich ako mám postupovať, ale márne. Keď nevrátia peniaze som ochotný to dať to do televízie pretože ja som postupoval podľa ich zákona.


Produkt

Klimatizace bez hadice


Požadované řešení

Chcem vrátiť peniaze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2017 16:21, před 7 lety

Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, má prodávající povinnost toto odstoupení respektovat. Pokud by bylo zboží poškozeno, může prodávající po spotřebiteli žádat kompenzaci. Kompenzace by však měla být přiměřená a měla by nahradit pouze skutečné náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu. Prodávající by tak mohl snížit částku (přiměřeně vzhledem k povaze vady, vada estetická či funkční), kterou bude spotřebiteli vracet. Snížení hodnoty zboží by musel podnikatel prokázat. Vrácená částka může být tedy ponížena jen v případě, že došlo ke snížení hodnoty zboží v důsledku nesprávného zacházení se zbožím. Rozhodnout o tom, zda zboží bylo poškozeno nebo ne, nám ale nepřísluší.

Nebude-li možné mezi stranami sporu prostřednictvím naší služby nalézt smírné řešení, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz) nebo na příslušný soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 02:32, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.