Společnost


Blue Star Finance s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1879Vadné zboží, nemožnost reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2014, před 11 lety

Libor Zajac

Znění stížnosti

Počátkem listopadu 2013 jsem u firmy Blue Star finance, s.r.o objednal 2x flashdisk o velikosti 32GB a 2x MP3 přehrávač. Zboží jsem uhned zaplatil převodem z účtu. Přesto mi po nějaké době přišla faktura s žádostí o zaplacení. Odepsal jsem jim mailem, že zboží je už zaplacené, očekávám, kdy mi dorazí a nabídl zaslání výpisu z účtu. Z jejich strany bez reakce. Počátkem prosince 2013 se mi po několika dnech zkoušení podařilo do firmy dovolat, abych zjistil, proč mi zboží ještě neposlali. Operátorka nevěděla, slíbila mi, že mi zavolá zpět, aby zjistila, proč mi zboží nedorazilo, neozvala se. Po delší době se mi podařilo znovu do firmy dovolat, jiná operátorka mi sdělila, že na jejich straně došlo k nějaké, blíže nespecifikované chybě a že mi zboží ihned zašlou znovu. Sice ho poslali, ale na dobírku, přestopže už jednou bylo zaplacené. Vzhledem k tomu, že se blížily vánoce a měly to být dárky dětem k vánocům, dohodl jsem se s operátorkou, že zboží vyzvednu, dobírku zaplatím a ona mi nechá přeplatek zaslat zpět na účet, který jsem jí nadiktoval. Když jsem zásilku na poště vyzvedl, zjistil jsem, že místo objednaných MP3 přehrávačů mi poslali dva 5GB flashdisky. Následně jsem zjistil, že oba 32GB flashdisky vykazují stejnou chybu, že uložená dat jsou na nich nečitelná a neopraviteně poškozená. Od vánoc 2013 se již do firmy nelze dovolat, na mailovou korespondenci nereagují. Na internetu vidím, že na uváděnou adresu nelze zasílat poštu (http://www.sidloprofirmy.cz/neplatici-dluznici-pohledavky-Blue+Star+Finance+s.r.o.), na mailové žádosti o sdělení, kde mohu uplatnit reklamaci nikdo nereaguje.


Produkt

Flashdisk 32GB YDI. více informací nelze dohledat.


Požadované řešení

Žádám o sdělení, kam mohu vadné a neobjednané zboží zaslat, požaduji vrácení peněz v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2014 16:49, před 11 lety

V tomto případě dle nám dostupných informací nebylo dodáno zboží v souladu s objednávkou. V případě, že není zboží dodáno ani po výzvě, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy dle § 517 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku. Dle výpisu z živnostenského rejstříku není společnost v insolvenci a sídlo má Klimentská 1215/26, 110 00, Praha - Nové Měst, jejím statutárním orgánem je Jaroslav Čekal - Tupolevova 470, 199 00, Praha - Letňany.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2014 13:11, před 11 lety

Vzhledem k tomu, že není možné subjekt kontaktovat, stížnost bude uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.