Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, po zkušenosti cestování ČD vlakem č 19930 ze dne 24.10.2017 na dotaz o uvolnění místa, jsem byl poučen průvodčím, že cestující může použít sedadlo ve voze s bezbariérovým přístupem v dolní prostoru pouze pokud má průkaz ZTP pro uvolnění k tomuto místu. Toto místo není takto označeno. Místo pro šest cestujících bylo zablokováno cestujícím s kolem, které bylo přes všechny sedadla a nebylo použito závěsné zařízení pro kola k tomuto určené. Odpověď průvodčího pro mě není uspokojivá a tímto Vás žádám o odpověď a vysvětlení k jednání průvodčího vlaku č.19930 a přepravě kol která jsou zdarma a asi mají přednost podle vyjádření průvodčího před platícími cestujícími.
Děkuji za odpověď
S pozdravem
Odpověd
|
Tweet |
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho profesionálním chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Pro přepravu kol platí zvláštní pravidla a různé režimy jejich přepravy, která lze nalézt na https://www.cd.cz/dalsi-sluzby/psi-kola-a-jina-zavazadla/-26463/
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.