Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 22.10.2017 jsem si objednal měsíční prémiové členství na portálu www.b2.cz. O prodloužení členství jsem neměl zájem, protože jsem službu nevyužíval.
Společnost jsem kontaktoval, ale neúspěšně. Na emaily nereaguje a při snaze poslat fax z pošty jsem byl též neúspěšný, hlásilo to neustále obsazovací tón.
Po zaslání emailu (email jsem zaslal na zakaznickyservis@be2.cz a collections@be2.com) mi odepsal pouze robot a to, že odpověď bych měl dodržet do 48 hodin. Samozřejmě mi nikdo neodpověděl a čas běží. Byl bych nerad, kdyby mi neoprávněně strhli částku 2*** kč. Obracím na Vás s prosbou, protože nevím jak pokračovat dále. Budu Vám vděčný za pomoc.
Požaduji, aby bylo s okamžitou platností v souladu s obchodními podmínkami zrušeno Prémiové (V.I.P.) členství + kompletně zrušený účet a vymazány veškeré osobní údaje, včetně údajů o platební kartě z databáze.
|
Tweet |
Pokud společnost spotřebitele krátí na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží. Neumožňuje-li společnost smlouvu ukončit tak, jak bylo sjednáno, jde to k tíži společnosti.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: WT2IBA36
Přejeme Vám dobrý den.
Prodlužování Vašeho VIP členství na be2 bylo zrušené a Váš profil byl smazaný (uvedená informace bude v systému definitivně zaevidovaná do 24 hodin).
Děkujeme Vám.
Doposud je účet aktivní. VIP je také stále aktivováno. Kde se vyskytla chyba?
Můj email je: josef.svub@seznam.cz
Opětovně vás opět žádám, aby bylo s okamžitou platností v souladu s obchodními podmínkami zrušeno Prémiové (V.I.P.) členství + kompletně zrušený účet a vymazány veškeré osobní údaje, včetně údajů o platební kartě z databáze.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: WT2IBA36
Dobrý den.
Za zpoždění zpracování výmazu Vašeho profilu z databáze se Vám úpřimně omlouváme - Váš profil byl již k dnešnímu dni definitivně smazán.
Přejeme Vám hezký zbytek dne.
Poslední věc, žádám o potvrzení (odpověď na emailu), že odstraníte veškeré osobní údaje, včetně údajů o platební kartě a nebude probíhat žádné čerpání peněz z mého osobního účtu.
Byl bych rád, kdyby jste mi to vše napsali písemně.
Pokud tak učiníte, již se tím nebudu zabývat.
Děkuji
ID: WT2IBA36
V zájmu jakékoliv emailové komunikace/ potvrzení prosím kontaktujte přímo Zákaznické centrum be2, a to prostřednictvím emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Doposud mi žádné potvrzení.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den.
Prosíme o bližší specifikaci, jakým spůsobem bychom Vám mohli být nápomocní,
děkujeme Vám.
Stačí zaslat na email to, co po vás požaduji.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: WT2IBA36
Dobrý den.
Viz prosím komentář z naší strany ze dne 06.11.2017.
''V zájmu jakékoliv emailové komunikace/ potvrzení prosím kontaktujte přímo Zákaznické centrum be2, a to prostřednictvím emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz.''
Velice Vám děkujeme.
Jak jsem již psal, několikrát jsem kontaktoval a doposud se mi nedostavila odpověď.
Zkontrolujte si prosím schránku. Psal jsem vám z emailu: josef.svub@seznam.cz
Díky
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: WT2IBA36
Dobrý den.
Poslední emailová komunikace - zaslaná z emailové adresy ''josef.svub@seznam.cz'' - byla z naší strany přijatá k datu: 23.10.2017.
Tímto Vám potvrzujeme, že všechny Vaše osobní údajů byly odstraněné.
Přejeme Vám příjemný den!
Hodnocení: