Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18791Zaslání vypovězení VIP smlouvy - bezúspěšně

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2017, před 7 lety

Josef Švub

Znění stížnosti

Dne 22.10.2017 jsem si objednal měsíční prémiové členství na portálu www.b2.cz. O prodloužení členství jsem neměl zájem, protože jsem službu nevyužíval.

Společnost jsem kontaktoval, ale neúspěšně. Na emaily nereaguje a při snaze poslat fax z pošty jsem byl též neúspěšný, hlásilo to neustále obsazovací tón.
Po zaslání emailu (email jsem zaslal na zakaznickyservis@be2.cz a collections@be2.com) mi odepsal pouze robot a to, že odpověď bych měl dodržet do 48 hodin. Samozřejmě mi nikdo neodpověděl a čas běží. Byl bych nerad, kdyby mi neoprávněně strhli částku 2*** kč. Obracím na Vás s prosbou, protože nevím jak pokračovat dále. Budu Vám vděčný za pomoc.


Požadované řešení

Požaduji, aby bylo s okamžitou platností v souladu s obchodními podmínkami zrušeno Prémiové (V.I.P.) členství + kompletně zrušený účet a vymazány veškeré osobní údaje, včetně údajů o platební kartě z databáze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2017 10:41, před 7 lety

Pokud společnost spotřebitele krátí na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží. Neumožňuje-li společnost smlouvu ukončit tak, jak bylo sjednáno, jde to k tíži společnosti.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.10.2017 10:48, před 7 lety

ID: WT2IBA36


Přejeme Vám dobrý den.

Prodlužování Vašeho VIP členství na be2 bylo zrušené a Váš profil byl smazaný (uvedená informace bude v systému definitivně zaevidovaná do 24 hodin).

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.10.2017 12:53, před 7 lety


Josef Švub

Doposud je účet aktivní. VIP je také stále aktivováno. Kde se vyskytla chyba?
Můj email je: josef.svub@seznam.cz
Opětovně vás opět žádám, aby bylo s okamžitou platností v souladu s obchodními podmínkami zrušeno Prémiové (V.I.P.) členství + kompletně zrušený účet a vymazány veškeré osobní údaje, včetně údajů o platební kartě z databáze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2017 07:19, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2017 15:29, před 7 lety

ID: WT2IBA36


Dobrý den.

Za zpoždění zpracování výmazu Vašeho profilu z databáze se Vám úpřimně omlouváme - Váš profil byl již k dnešnímu dni definitivně smazán.

Přejeme Vám hezký zbytek dne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.11.2017 15:30, před 7 lety


Josef Švub

Poslední věc, žádám o potvrzení (odpověď na emailu), že odstraníte veškeré osobní údaje, včetně údajů o platební kartě a nebude probíhat žádné čerpání peněz z mého osobního účtu.
Byl bych rád, kdyby jste mi to vše napsali písemně.

Pokud tak učiníte, již se tím nebudu zabývat.


Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2017 16:00, před 7 lety

ID: WT2IBA36


V zájmu jakékoliv emailové komunikace/ potvrzení prosím kontaktujte přímo Zákaznické centrum be2, a to prostřednictvím emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2017 14:00, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.12.2017 23:26, před 7 lety


Josef Švub

Doposud mi žádné potvrzení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2017 06:27, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2017 13:17, před 7 lety

Dobrý den.

Prosíme o bližší specifikaci, jakým spůsobem bychom Vám mohli být nápomocní,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.12.2017 20:11, před 7 lety


Josef Švub

Stačí zaslat na email to, co po vás požaduji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 07:32, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.12.2017 09:51, před 7 lety

ID: WT2IBA36


Dobrý den.

Viz prosím komentář z naší strany ze dne 06.11.2017.

''V zájmu jakékoliv emailové komunikace/ potvrzení prosím kontaktujte přímo Zákaznické centrum be2, a to prostřednictvím emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz.''

Velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.12.2017 17:08, před 7 lety


Josef Švub

Jak jsem již psal, několikrát jsem kontaktoval a doposud se mi nedostavila odpověď.
Zkontrolujte si prosím schránku. Psal jsem vám z emailu: josef.svub@seznam.cz

Díky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 07:43, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.12.2017 11:30, před 7 lety

ID: WT2IBA36


Dobrý den.

Poslední emailová komunikace - zaslaná z emailové adresy ''josef.svub@seznam.cz'' - byla z naší strany přijatá k datu: 23.10.2017.

Tímto Vám potvrzujeme, že všechny Vaše osobní údajů byly odstraněné.

Přejeme Vám příjemný den!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.12.2017 00:40, před 7 lety


Josef Švub

Hodnocení: