Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18792Odstoupení od smlouvy do 14 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2017, před 7 lety

Martin Kovář

Znění stížnosti

Dobrý den, zaplatil jsem na stránce 13.10.2017 https://www.sex-schuzka-dnes.com/ VIP účet, který mi však nevyhovuje a požadoval jsem zrušení a navrácení zaplacené částky. Napsal jsem tedy email společnosti:

Dobrý den, využívám práva na odstoupení od smlouvy do 14 dnů ze stránek www.
sex-schuzka-dnes.com.
pod uživatelským jménem *****, požadují také dle práva navrácení celé
finanční částky zpět na účet. Díky

Právo na odstoupení
Jste oprávněni od této smlouvy odstoupit do čtrnácti dnů bez uvedení důvodů.

Lhůta pro odstoupení činí čtrnáct dnů ode dne uzavření smlouvy.

Abyste mohli Vaše právo na odstoupení využít, musíte nás (dateyard AG,
Rothusstrasse 23, 6331 Hünenberg, Switzerland, fax. +41 (0) 41 508 70 64, e-
mail: support@datehelpdesk.com) informovat jednoznačným prohlášením (např.
dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem) o Vašem rozhodnutí odstoupit
od této smlouvy. Můžete použít připojený vzor formuláře pro odstoupení,
avšak není to předepsáno. Můžete použít připojený vzor formuláře pro
odstoupení, avšak není to předepsáno.

Pro zachování lhůty pro odstoupení postačí, jestliže sdělení o výkonu práva
na odstoupení odešlete před uplynutím lhůty pro odstoupení.
Důsledky odstoupení
Pokud od této smlouvy odstoupíte, vrátíme Vám všechny platby, které jsme od
Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (s výjimkou doplňkových nákladů,
které vyplývají z toho, že jste zvolili jiný způsob dodání, než námi
nabízenou výhodnou standardní dodávku), a to bez prodlení, nejpozději do
čtrnácti dnů ode dne, kdy nám bylo doručeno Vaše sdělení o odstoupení od
smlouvy. Pro vrácení peněz použijeme stejný platební prostředek, který jste
využili pro původní transakci, ledaže by s Vámi byl výslovně dohodnut jiný
způsob. V žádném případě Vám za tuto zpětnou platbu nebudeme účtovat
poplatky.

Odpověď:

Obdrželi jsme tvou žádost o odstoupení. S politováním Ti však oznamujeme, že tvůj požadavek na odstoupení od smlouvy nemůžeme kladně vyřídit, neboť je v rozporu s našimi smluvními podmínkami.

Jak je tedy uvedeno v našich smluvních podmínkách:

Zákazník odesláním objednávky jím vybraného digitálního obsahu uděluje provozovateli internetové stránky svůj výslovný souhlas s dodáním digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Zákazník bere na vědomí, že po využívání jím objednaného digitálního obsahu prostřednictvím internetového obchodu zákazníkovi zaniká právo odstoupit od smlouvy o dodání digitálního obsahu.


Jak tuto situaci vyřešit a jak dále postupovat? Děkuji


Požadované řešení

Navrácení plné částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2017 10:34, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani v této lhůtě, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 03:05, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.