Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v nedávné době jsem si měnila doklady (občanský průkaz, řidičský průkaz i pas). Paní u přepážky v Brně, pošta 2, kde jsem si chtěla balík vyzvednout, odmítla akceptovat dočasné doklady, které akceptuje, jak policie, tak i všichni ostatní, kromě Český pošty. Obratem mi ale navrhla, že mi balík znovu doručí a když jsem jí řekla, že budu v práci, tak mi navrhla, že mi balík doručí na adresu firmy. Nechtěla jsem dělat potíže, tak jsem souhlasila. Paní, se však vůbec nezmínila, že je to jiné depo a že budu platit další poštovné 128 Kč. Určitě by jsem s tím nesouhlasila. Pán, který mi balíček doručoval, se zmínil, že paní mi to měla nejenom sdělit, ale navrhnout mnohem jednodušší řešení a to, prodloužit dobu úschovy.
Děkuji.
S pozdravem
Ing. Lucia Melišková
Zásilku jsem vyřizovala na České poště, Brno 2 60200; číslo zásilky: DR6219917386L
Navrhovala bych, aby mi Česká pošta vrátila zpátky alespoň těch 128 Kč, které jsem musela zaplatit opakovaně.
|
Tweet |
Reklamovat poskytované služby podniku lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman