Společnost


Rosendorfová Lenka

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1880Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 3 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2014, před 11 lety

Vendy Zubalová

Znění stížnosti

Dne 24.4.2012 jsem si v obuvi Metro Budějovická, Praha 4 Krč zakoupila černé boty v hodnotě 599,-Kč. Doma jsem boty vyndala z krabice, chvilku nosila a po té zjistila, že zapáchají (jedná se o zápach lepidla nebo špatného materiálu). Jelikož nejsem z Prahy, tak jsem boty reklamovala až 30.4.2012 - po 30-ti dnech reklamace uznána, boty 30 dní větrali a po té nastříkali nějakou vůni, dále mi bylo doporučeno nechat boty stále větrat. Druhá reklamace byla 13.7.2012 - stejný důvod zápach bot - po 30-ti dnech reklamce nebyla uznaná, bylo mi sděleno, to že zapáchají je jen můj pocit. Tak jsem boty dále větrala a 20.2.2013 jsem šla po třetí boty reklamovat - po 30-ti dnech, jsem dostala odpověď "obuv nezávadná, zápach způsobila krabice, ve které byla obuv uskladněna. Během těchto neúspěšných reklamací jsem vyhledávala soudní znalce, který by mi potvrdil zápach bot, protože zápach je neodstranitelná závada a tudíž mám nárok na vrácení peněz. Ale bohužel v ITC Zlín mi bylo sděleno, že mají soudem zakázáno dělat jakékoli testy. Takže boty stále větrám a boty stále zapáchají, věřte mi, že opravdu nejsou nositelné. Brzy končí záruka a tak jsem se rozhodla využít Vaší služby.


Produkt

Černé boty, vel. 39, HL 731-1. cena 599,- Kč


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2014 11:03, před 11 lety

I přes to, že zápach je subjektivní kategorií, je možné jej považovat za vadu výrobku. Platí, že pokud nebyla vada odstraněna ve lhůtě 30 dnů od uplatnění reklamace, má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Tudíž, pokud vada na výrobku přetrvává, nebyla reklamace řádně vyřízena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 20:26, před 10 lety

Paní Rosendorfová Lenka se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení. Spotřebitelka by musela prokázat, že vada byla přítomná na obuvi v době uplatnění reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.