Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#18801Nedodané zboží, eshop nekomunikuje

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2017, před 7 lety

Dmytro Semonov

Znění stížnosti

Provedl jsem objednávku, zaplatil předem, ale zboží nebylo odesláno, eshop nereaguje na e-mail komunikaci.

Zaplatil jsem online:

Detaily operace
Číslo transakce: DC 0268 XX967313140XX (PL)
Částka: 599,00 CZK
Výsledná částka: -
Směnný kurz: -
Další poplatky účtované zákazníkovi: 0,00 CZK
Datum transakce: 2017-10-15 11:01:58


Produkt

Tescoma Krájecí deska AZZA 40x26 cm (379890)


Požadované řešení

Eshop by měl zboží dodat, nebo se omluvit, že ho nemá a vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2017 09:29, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2017 07:45, před 7 lety

Vážený pane Semonove,

mrzí mne, že v rámci Vaší objednávky nedošlo k doručení Vámi objednaného zboží, nejedná se snad o standardní situaci a pevně věřím, že se jedná pouze o nedorozumění.

Abychom mohli prověřit stav Vaší objednávky, poprosila bych Vás o uvedení jejího čísla či čísla faktury.

V případě, že Vám nebylo žádné číslo objednávky vygenerováno a opravdu se jedná o částku 599,- Kč, je možné, že došlo omylem k úhradě služby, kterou nabízíme, MALL Inclusive, nikoliv k vytvoření objednávky.
V tomto případě bych od Vás potřebovala výpis o odeslané platbě, který mi, prosím, můžete odeslat na emailovou adresu overeno@mall.cz s průvodními informacemi, že situace je řešena na portálu dTest, aby kolegové věděli, že daný email mají předat mne.

Zkontrolujeme z jakého důvodu Vám zboží nebylo doručeno a samozřejmě Vás budeme kontaktovat ohledně řešení.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 12:12, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.12.2017 12:13, před 7 lety


Dmytro Semonov

Hodnocení: