Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Provedl jsem objednávku, zaplatil předem, ale zboží nebylo odesláno, eshop nereaguje na e-mail komunikaci.
Zaplatil jsem online:
Detaily operace
Číslo transakce: DC 0268 XX967313140XX (PL)
Částka: 599,00 CZK
Výsledná částka: -
Směnný kurz: -
Další poplatky účtované zákazníkovi: 0,00 CZK
Datum transakce: 2017-10-15 11:01:58
Tescoma Krájecí deska AZZA 40x26 cm (379890)
Eshop by měl zboží dodat, nebo se omluvit, že ho nemá a vrátit peníze.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Vážený pane Semonove,
mrzí mne, že v rámci Vaší objednávky nedošlo k doručení Vámi objednaného zboží, nejedná se snad o standardní situaci a pevně věřím, že se jedná pouze o nedorozumění.
Abychom mohli prověřit stav Vaší objednávky, poprosila bych Vás o uvedení jejího čísla či čísla faktury.
V případě, že Vám nebylo žádné číslo objednávky vygenerováno a opravdu se jedná o částku 599,- Kč, je možné, že došlo omylem k úhradě služby, kterou nabízíme, MALL Inclusive, nikoliv k vytvoření objednávky.
V tomto případě bych od Vás potřebovala výpis o odeslané platbě, který mi, prosím, můžete odeslat na emailovou adresu overeno@mall.cz s průvodními informacemi, že situace je řešena na portálu dTest, aby kolegové věděli, že daný email mají předat mne.
Zkontrolujeme z jakého důvodu Vám zboží nebylo doručeno a samozřejmě Vás budeme kontaktovat ohledně řešení.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: