Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#18806Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 minut 6 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2017, před 7 lety

Petr Moc

Znění stížnosti

Jedná se o další stížnost na Českou poštu a její zaměstnance. Manželka si objednala 2 zásilky. Když delší dobu nepřišli, obrátila se na prodejce, který ji ovšem řekl, že vše předal poště. Přes internet pak zjistila, že mělo dojít k neúspěšnému doručení. Volal jsem tady na číslo, které se mnou řešilo minulou stížnost . Tam mi bylo řečeno, že se nejedná o balík a že je to není jejich problém a ať si zavolám přímo na pobočku na jedno z těchto čísel. Tam mi zaměstnankyní ČP bylo sděleno, že tohle ona neřeší a že si mám zvolat jinam. Na tomto posledním čísle to pro jistotu nikdo nezvedá.

Přístup ČP je tragický, kdy si klienty přehazujete jako horké brambory, zaměstnanci jsou nepříjemní, nejsou schopni nikoho nikam přepojit a když dostanete na po snad na počtvrté správné číslo, tak to tam nikdo nebere.

Tímto podávám stížnost na chování zaměstnanců ČP, jejich zcela neprofesionální přístup.

Co se týká problému, jedná 2 zásilek.


Požadované řešení

Důrazně žádám o vyřešení nastalé situace. Nic nám nebylo na naši korespondenční adresu doručeno, ani nebyl dán lístek, že si máme něco vyzvednout.

Očekávám, že dojde z Vaší strany k opětovnému doručení v odpoledních hodinách a sdělení, a sdělení postihu vůči odpovědným zaměstnancům, případně jejich nadřízeným.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2017 11:08, před 7 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Dle instrukcí zveřejněných na portálu veřejné správy mohou být poštovní služby reklamovány nejen odesílatelem, nýbrž i adresátem poštovní zásilky. Konkrétní postup, který vytvořili přímo pracovníci České pošty, je dostupný zde https://portal.gov.cz/portal/obcan/situace/101/105/3881.html#obsah, přičemž za jeho správnost ručí Odbor komunikace generálního ředitelství České pošty, s.p.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.