Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Dnes jsem se zapojila do hry najděte povolání.To jest 25.10.2017.Od 9-10. hodin dopoledne.Volala jsem a byla jsem zařazena.Jen jsem měla vyčkat na přepojení do studia.Mate prý rychlá přepojení.To jestli myslíte více než 30. minut.Tak to tedy rozhodně není.Byla jsem potom spojená s operátorem a chtěla jsem se zeptat jak je to možné, čekat tak dlouho.Dohromady jsem vám volala zhruba 60. Min.A přesto člověk nenni přepojen do studia.Poslouchat erotické horoskopy,tak to tedy vůbec nepotřebují.Z vaší strany toto vůbec nenni korektní.Tak doufám že mi odpovíte a za takové peníze ještě se nebyl přepojen a to že operátor se mnou mluvil a potom mně vytipl,tak to je opravdu moc.Volala jsem na 283025025.Nechavala jsem i na záznamníku jmeno i telefon.Doufam že se mi k tomuto nepříjemnému zážitků vyjádřitelné.Dekuji.Rita Rybarova.
Chtěla bych vědět,jak je to možné čekat dohromady zhruba 60 min a ještě se nedovolat.Podle mně je to záměr z vaší strany.A kór, když máte napsané Rychlé přepojování.Nenni tomu tak a je to klamání zákazníka.
|
Tweet |
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebiteli obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.
Dále se může spotřebitel, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.