Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamoval jsem asi měsíc starý mobil Samsung Galaxy S3 mini zakoupený v Electroworldu v ČB. A to ze dvou důvodů: samovolně se restartoval a neměl aplikaci Allshare. Servis přehrál firmware a řekl, že se jim chyba s restarty neprojevila. Co se týče Allshare, zde se jim chyba také neprojevila... Od té doby, co jsem si mobil vyzvednul, jsem se na něj ani nepodíval. Tak moc teď ten mobil nenávidím. Komunikoval jsem e-maily jak s EW, tak se Samsungem. Samsung mi potvrdil, že existují různé typy Samsung Galaxy S3 mini. Já mám ten nejslabší model. Ale na letáku má EW pouze ono známé obchodní označení. Zkrátka - DLNA nástroj Allshare (a jeho další mutace) mi nikdy nebude fungovat. Chtěl jsem telefon vrátit, ale Samsung mne odkazuje na EW. EW čeká, jestli to dám k soudu. Asi dám, není to ještě 6 měsíců od zakoupení. Do konce tohoto týdne nechám udělat znalecké posudky a bohužel (musím říci, že jsem chodíval do EW rád), bohužel s tím asi půjdu k soudu.
Samsung Galaxy S3 mini
Litujeme, že jste u nás nezakoupil to, proč jste sem přišel. Příčinou neshody byla chyba na straně dodavatele (Samsung), který na mnoha svých webových stránkách vč. české mutace (mám důkaz -pozn. aut.), uváděl, že tento telefon zvládá funkci Allshare Play apod. Což bohužel není pravda. Restarty telefonu nedokážeme odborně posoudit, ale pokud byl přehrán originální firmware, lze tvrdit, že chyba tam byla a možná ještě je. To, že inzerujeme v letáku tento telefon jako Samsung Galaxy S3 mini bez typového označení i8190N okamžitě napravíme. Děkujeme za upozornění! Navrhujeme, abyste se dostavil do prodejny, kde jste zboží zakoupil, kde Vám jej vyměníme za jiné, dle Vašeho výběru.
|
Tweet |
V případě, že by jako předsmluvní informace byla společností na výrobku nebo v průvodních materiálech uvedena vlastnost, kterou výrobek nemá, jedná se o tzv. rozpor skutečných a propagovaných vlastností dle § 616 občanského zákoníku. V rámci rozporu s kupní smlouvou může kupující zvolit, zda jej chce vyřešit opravou nebo výměnou. Pokud by takové řešení nebylo možné, má nárok na přiměřenou slevu nebo odstoupení od kupní smlouvy.
Bohužel se společnost Electro World s.r.o. nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Hodnocení: