Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den ,registroval jsem se u dané společnosti a po zaplacení zkušebního období jsem nepředpokládal že nemají jen tak bez mého souhlasu možnost strhávat z mého účtu další prostředky ,dnes mi bylo odečteno 2247,-
Chtěl bych okamžitě zrušit VIP členství a vrátit uvedenou částku a to hlavně vzhledem k celkem nepřehledné části kde se podmínky potvrzují.
VIP členství
Chtěl bych okamžitě zrušit VIP členství a vrátit uvedenou částku a to hlavně vzhledem k celkem nepřehledné části kde se podmínky potvrzují.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: S7KXBB37
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 25/09/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
vůbec jsem hlavně nevěděl že bude smlouva automaticky prodloužena. Je to napsáno skrytě v nějakých podmínkách, kam mě opravdu nenapadlo nahlížet. O vstupu do VIP jsem si taktéž nevšiml, jelikož zprávy od Be2 mi chodily do Spamu. Jakmile jsem se chtěl odhlásit, bylo už pozdě. V každém případě jsem už dávno nevyužíval služeb, protože mi chodily samé nesmysly. Znovu opakuji, že jsem chtěl členství na měsíc, které jsem si řádně zaplatil. O tom, že hned posléze budu muset platit 2247 korun nikde nebyla ani zmínka a ani bych s ničím takovým nesouhlasil. Nikdy jsem se s ničím podobným nesetkal. Vždy, když mám něco někam platit, jsem o věci řádně inforomován a hlavně s ní souhlasím a sám zaplatím. Tady jsem s žádnou platbou nesouhlasil. Přijde mi to jako jeden velký podvod na spotřebitele. Přece nebudu platit za něco, co jsem nechtěl. Žádám o vymazání profilu a všech mých dat které jsem poskytl.
ID: S7KXBB37
Přejeme Vám dobrý den.
Viz prosím informace a screenshot-y, uvedené v rámci předešlého komentáře ze dne 27.10.2017 - data, související s realizací prolongace hrazeného členství, jsou součástí Všeobecných obchodních podmínek, platebních stránek a Potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po uskutečnění platby.
Dobrý den ,screenshot-y samozřejmě nemám ,ale 27.10. jsem vám posílal výpověď na kterou mi do dnešního dne nebyl schopen nikdo odpovědět,nepřipadá mi to úplně normální jednání.
ID: S7KXBB37
Dobrý den.
Reakce na Váš email ze dne 25.10.2017 (t.j. potvrzení výpovědi Vašeho VIP členství) Vám byla ze strany Zákaznickéhe centra be2 zaslaná ke dni 27.10.2017 - viz prosím přiložený Screenshot.
Dobrý den ,nechápu co z toho plyne jedná se mi o částku 2247,-
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: S7KXBB37
Dobrý den.
Potvrzením výpovědi VIP členství jste byl informován, že po vypršení Vašeho stávajícího VIP členství již toto nebude opětovně prodloužené.
Dobrý den,žádné VIP členství jsem nechtěl ani nechci za 2247,-Nebyl jsem o tom řádně informován .Jde o podvod jak je patrné že zde řešících sporů.
Stížnost opětovně přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: S7KXBB37
Dobrý den.
Detaily, související s informacemi ohledně ralizace prodlužování Vašeho VIP členství, byly specifikované v rámci komentáře ze dne 27.10.2017.
Prolongace VIP členství je součástí Všeobecných obchodních podmínek be2 (sekce 8), stránky s volbou produktu a platební stránky, jakož i potvrzení o realizaci úhrady, zaslaného prostřednictvím emailové komunikace ke dni platby za VIP členství.
Děkujeme Vám.
Dobrý den.
Prostřednictvím e-mailové komunikace jsem nemohl nic potvrdit ,jelikož to že jste mi posílali nějaké emaily jsem zjistil až po strhnutí peněz,protože veškere emaily od vás mám ve spamu a opravdu mě nenapadlo něco tam hledat.
Byl bych velice potěšen ,kdyby jste se k tomuto problémů postavili férově.
Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala o automatické prolongaci členství. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: S7KXBB37
Dobrý den.
Potvrzení o realizaci úhrady je emailovým potvrzením ze strany be2, souvisejícím s realizací platby za hrazené (VIP) členství a jeho eventuálním prodloužením - v rámci tohoto není ze strany klienta potřebné cokoliv potvrzovat.
V případě, že si přejete kopii daného potvrzení přeposlat, kontaktujte prosím zákaznický servis be2 prostřednictvím emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz, jelikož toto obsahuje citlivá data (t.j. Vaši emailovou adresu) a není jej možné na stránce dTest zveřejnit.
Dobrý den ,takže není žádná možnost jak dostat alespoň poměrnou část prostředků zpět?
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: S7KXBB37
Dobrý den.
Jako ústřetový krok z naší strany bychom Vám rádi nabídli zkrácení Vašeho stávajícího VIP členství na období jednoho měsíce v alikvotní ceně 749 Kč a refundaci v celkové výši 1498 Kč.
Děkujeme Vám za zpětnou reakci.
Dobrý den ,souhlasím a děkuji za vstřícný krok.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:
Dobrý den ,už jsem podal jednu stížnost na tuto společnost ,došlo k tomu že společnost slíbila určitou refundaci ,bohužel k ničemu takovému nedošlo a společnost přestala uplně komunikovat.
ID: S7KXBB37
Dobrý den.
Za opožděnou reakci z naší strany se Vám úpřimně omlouváme - notifikace v souvislosti Vaším komentářem se žel cestou do našeho systému 'zatoulala'.
Členský poplatek v celkové výši 1498 Kč byl k dnešnímu dni, t.j. 01.12.2017, refundovaný na Váš účet.
Přejeme Vám hezký den.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji všem co pracují se stížnostmi od spotřebitelů,bez vás bychom byli v mnoha případech bezmocní.
Díky všem.