Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dlouhou dobu již zvažuji, že Vám napíšu. A teď po půl roce jsem se k tomu konečně odhodlala. Nechtěla jsem si stěžovat, ale situace na Vaší poště je už neudržitelná. Jedná se o pobočku Hradec Králové 12, Tř. Edvarda Beneše 1423/21, Nový Hradec Králové, 50012". Vaše pobočka trpí zřejmě nedostatkem zaměstnanců.
Jinak si to nemohu vysvětlit. I v odpoledních hodinách jsou totiž otevřené pouze dvě přepážky. Fronty sahají až ven a člověk tam může ztrávit denně hodiny marným čekáním. Pošta přitom disponuje větším množstvím neobsazených přepážek. Chápu, že je v dnešní době nedostatek zaměstanců ve všech odvětvích, ale pokud máte placený "státní mononopol" na poštovní služby, měly byste se alespoń snažit obsloužit své zákazníky v reálném čase a v odpovídajícím prostředí. Platím si Vaše "služby" i ze svých daní. Vaše služby ale připomínaji časy před třiceti lety. Myslím, že by jste mohli ale posunout do 21. století.
S pozdravem Iveta Tomasová
Otevření více poštovních přepážek.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman