Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Odmítají mi vrátit peníze za vrácené zboží do 14 dní bez udání důvodu i přesto, že jsem dodržel jejich reklamační řád a majitel Vítězslav Peter se vymlouvá na jákási záhadná poškození.
Vrtačka Eurotek DP203 - zboží otřesné kvality, se kterým nejde vykonávat základní fce, tj. vrtat.
Chci vrátit peníze, jak mám ze zákona právo.
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, má prodávající povinnost toto odstoupení respektovat. Pokud by bylo zboží poškozeno, může prodávající po spotřebiteli žádat kompenzaci. Kompenzace by však měla být přiměřená a měla by nahradit pouze skutečné náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu. Prodávající by tak mohl snížit částku (přiměřeně vzhledem k povaze vady, vada estetická či funkční), kterou bude spotřebiteli vracet. Snížení hodnoty zboží by musel podnikatel prokázat. Vrácená částka může být tedy ponížena jen v případě, že došlo ke snížení hodnoty zboží v důsledku nesprávného zacházení se zbožím. Rozhodnout o tom, zda zboží bylo poškozeno nebo ne, nám ale nepřísluší.
Nebude-li možné mezi stranami sporu prostřednictvím naší služby nalézt smírné řešení, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz) nebo na příslušný soud.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.