Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
20.12. 2015 jsem u společnosti Electro World koupil iPhone 6, 64MB. Dne 12.10.2017 jsem ho reklamoval v pobočce Praha Čestlice. Reklamované vady byli povolený dolní roh na čelním panelu, telefonu vypadává často signál i když signál v místě je (ověřeno na jiném telefonu), telefon má slabý signál v místě kde je plný signál (ověřeno na jiném telefonu), těm co volám mi často říkají že je mi špatně slyšet.
Z Electro Worldu jsem obdržel přeposlaný email z opravny s následujícím textem: "Popis závady: Kontrola iPhone, zjištěno mechanické poškození - ohnutý rám přísroje u tlačítek a sys. konektoru - oprava možná pouze placenou výměnou za exchange."
S paní co mi přeposlala email jsem si vyměnil 3 emaily kdy jsem chtěl vyjádření, jak byla má reklamace posouzena jako celek včetně všech reklamovaných závad. Což jsem se doposud nedozvěděl. Setkal jsem se jen s totální ignorací ze strany prodejce a když jsem napsal že s placenou výměnou rozhodně nesouhlasím, tak mi přišla sms, že telefon je k vyzvednutí na prodejně v Čestlicích.
Neobdržel jsem žádné vyjádření o tom, jak onen ohnutý rám má vliv na další reklamované vady. Nehledě na to, že při předání telefonu do reklamace byl telefon zaměstnancem na prodejně podrobně prozkoumán a jeho stav je popsaný v reklamačním formuláři jako "běžné opotřebení". Telefon byl neustále v obalu a téměř jako nový, rozhodně ne mechanicky poškozen.
Velice mě mrzí, že se mnou nikdo pořádně nekomunikuje a neodpovídá na mé otázky. Celá komunikace na mě působí jako totální ignorace zákazníka a jediné co chci, je mít normálně funkční telefon.
Apple iPhone 6 64MB vesmírně šedý,
Vzhledem k přístupu prodejce bych rád odstoupil od kupní smlouvy a chtěl bych vrátit peníze.
|
Tweet |
Jelikož od zakoupení a převzetí zboží uplynulo více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.