Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,před 3 měsíci jsem byla zrušit smlouvu u Vodafonu a převést své mobilní číslo k jinému operátorovi.Vše jsem řádně zaplatila,a dostala převodní číslo k jinému operátorovi.Za měsíc mi přišla SMS,že mám znova zaplatit,používání mobilního čísla u vodafonu,Zastavila jsem se na pobočce v Karlových Varech,a zeptala se proč musím znova platit,Bylo mi řečeno že z mého čísla byla použita data a bylo voláno.Zeptala jsem se jak je to možné když jsme zrušili číslo a převedli k jinému operátorovi.To mi nedovedli vysvětlit a musela jsem znova zaplatit.Nechala jsem to být a žila v tom že je vše v pořádku.Ale to jsem se spletla,další měsíc mi přišla znova SMS o zaplacení částky Vodafonu,znova jsem se vydala do pobočky v Karlových varech,a znova musela zaplatit.Pokaždé mi bylo řečeno že je vše v pořádku a nemám žádné jiné pohledávky.Ale bohužel zase bylo vše jinak,tento měsíc mi přišla znova SMS,že musím Vodafonu zaplatit.Vydala jsem se znova na pobočku v Karlových Varech,a dožadovala se vysvětlení,proč musím platit,když jsem již 3 měsíce u jiného operátora,Nebylo mi řádně nic vysvětleno,a musela jsem znova zaplatit.Požádala jsem o doklad zrušení mého čísla a vyúčtování ale bylo mi řečeno že nic takového nevydávají.Tak opravdu nevím na koho se mám obrátit,abych už konečně nemusela u Vodafonu platit.
777606489,moje číslo telefonu,.5021,faktury o zaplacení mám uschované.
Rada bych věděla kdy bude konec placení u Vodafonu
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka s vyúčtováním nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobré odpoledne,
mrzí mě, že jste s kolegy situaci nevyřešila.
Rádi se na důvod podíváme a pokud to bude potřeba, napravíme případnou chybu. Kontaktovat nás můžete přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/. Případně můžete podat oficiální reklamaci. U zrušeného čísla to je možné poštou na adrese:
Vodafone Czech Republic a.s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Věřím, že se nám vše podaří objasnit.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.