Společnost


David Vávra

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1882E - shop baby.cz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2014, před 11 lety

Vitalina Tymofiyeva

Znění stížnosti

dobry den.Koupila sem od nich kocarek,autosedacku,a fusak.Vse jakoby v pozadku as na to ze ke kocaru neni nic jenom kocarek,Ale psano bylo,plastenka,nanoznik,fusak,Psala sem tam a pani mi zekla ze byla to chyba ,a maji to us opravene,ale stejne maji napsano (V ceně fusak a návleky na kolečka.a cenu us maji vysi misto 3790kc ted 3900kc)ale ja sem z toho co tam maji slibeno nic nedostala,Proste jesli mam to vse dokoupit sama,na co mam tu slevu,jesli to vychazi skoro na stejno,,vim to tak ho ne beru.ale voni nic,prej je to v pozadku.Nevim jestli s tim neco udelate,ale predem vam dekuji.


Produkt

kocarek Trekko 2013 kočárek Graco sport luxe


Požadované řešení

Potrebovala bych vse co bylo slibeno na esopu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2014 16:56, před 11 lety

V případě, že je uzavřena smlouva, dle které má prodejce dodat i určité příslušenství, je touto smlouvou vázán. Nelze nedodat, protože na straně prodejce došlo k pochybení. Pokud by konečná cena za výrobky neodpovídala skutečnosti, jak stanovuje § 12 zákona o ochraně spotřebitele, je kupující oprávněn podat podnět České obchodní inspekci pro porušování zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.5.2014 20:37, před 11 lety


Vitalina Tymofiyeva

Hodnocení: