Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#18820Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 10 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2017, před 7 lety

Marcela Kahánková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 23.10.2017 byla neoprávněně naúčtována částka 99czk tel.číslem 90319099. Vědomě jsem o žádné zpoplatněné služby nežádala. Neobdrželi jsme ani žádné informace/potvrzení o tom, že by byla nějaká služba zakoupena. Na stržení platby jsem přišla v přehledu na mých stránkách T-Mobile. Tato situace vykazuje známky podvodného jednání a klamání spotřebitele. Preventivně byly u operátora zablokovány platby v rámci SMS, aby nemohlo dojít k opakovanému navýšení platby za paušál.


Produkt

SMS číslo 90319099 a stržení 99czk


Požadované řešení

Žádám Vaší společnost o zrušení jakékoli "služby" a rychlé sjednání nápravy z Vaší strany, tedy navracení peněžní ztráty na účet 1020319806/6100.
Děkuji, Kahánková.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2017 12:35, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.