Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 23.10.2017 byla neoprávněně naúčtována částka 99czk tel.číslem 90319099. Vědomě jsem o žádné zpoplatněné služby nežádala. Neobdrželi jsme ani žádné informace/potvrzení o tom, že by byla nějaká služba zakoupena. Na stržení platby jsem přišla v přehledu na mých stránkách T-Mobile. Tato situace vykazuje známky podvodného jednání a klamání spotřebitele. Preventivně byly u operátora zablokovány platby v rámci SMS, aby nemohlo dojít k opakovanému navýšení platby za paušál.
SMS číslo 90319099 a stržení 99czk
Žádám Vaší společnost o zrušení jakékoli "služby" a rychlé sjednání nápravy z Vaší strany, tedy navracení peněžní ztráty na účet 1020319806/6100.
Děkuji, Kahánková.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.