Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#18821Neuznáná reklamace pračky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2017, před 7 lety

Pavel Plánka

Znění stížnosti

Dobrý den dne 3.2. 2017 jsme zakoupili pračku zn. Whirpool AWO/C 6304 na mall.cz
Byla nám dovezena dobírkou .Minulý týden v pondělí 16.10. u praní práčka úplně vytekla tak jsme vypli pračku a vytáhli prádlo .Bylo tam vypadnuté takové kolečko těsnící drát .Nechali to tak volali jsme na linku přijel k nám dnes 25.10. Technik zastrčil to tam a řekl ať si to zapmneme a odjel .Nedal nám žádný papir nic o tom že tu byl nebo co tam bylo.Zapli jsme pračku a zase celá vytekla tak jsme tam volali znova technik přijel za pár hodin zase k nám a řekl že je špatna plažeta a že na to se nevztahuje záruka a že si to musíme buď zaplatit opravu a nebo si to udělat sami .Že jsme tam asi nechali nějaké prádlo priškrcené a je to tím .Zase nám nedal žádný list nebo něco že tu byl. Žádné tričko jsme tam určitě nesskřípla. Uvolnilo se to určitě protože vypadl ten těsnící drát ne naší vinou nějakým trikem nebo nečím. Prosíme o vysvětlení . Děkujeme
Planka2@centrum.cz
Daňový doklad 5023989833
Dodací list 1120786780


Produkt

Pračka whirpool awo/c 6304 zakoupena na Mail.cz


Požadované řešení

Oprávnění pračky,výměna.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2017 08:30, před 7 lety

Reklamoval-li spotřebitel zboží, prodávající je povinen mu vydat písemné potvrzení mimo jiné o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Dozor nad dodržováním uvedených povinností stanovených v § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Za vyřízení reklamace nese vždy odpovědnost prodejce, nikoli servis. Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího. V případě, že prodávající reklamaci zamítá, musí zamítnutí písemně odůvodnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2017 07:50, před 7 lety

Vážený pane Plánko,

velice nás mrzí, že máte problémy se zakoupeným zbožím.

V tomto případě bohužel však bez oficiálního vyjádření servisního střediska není v našich možnostech s Vámi danou reklamaci vyřídit.
Pokud Vám servisní technik sdělil, že se jedná o vadu, na kterou se nevztahuje záruční oprava jedná se o stanovisko, které nemůžeme nikterak vyvrátit. V případě, že s tímto výsledkem nesouhlasíte, samozřejmě máte možnost zajistit reklamaci také přes naší společnost, kdy bývá zboží odesláno do námi smluveného servisu. Nemohu Vám však garantovat, že bude reklamace kladně vyřízena.
V případě reklamace přes naší společnost nezajišťujeme svoz reklamovaného zboží a je potřebné na vlastní náklady kupujícího, nám zboží k reklamaci dodat.

Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 12:13, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2018 16:43, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.