Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, přišla mi zpráva na neuhrazené zásilky od Vaší firmy. Žádné zásilky jsem od Vás ale nežádala tak nevím za co by mi měl narůstat u Vaší firmy dluh. Děkuji za odpověď
Stornovat veškeré zásilky z Vaší firmy a zrušit údajný dluh.
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebitelce úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že k tomu má právní důvod. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a že zboží dodala na adresu spotřebitelkou uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.
Dobrý den,
po uhrazení Uvítacího balíčku jste nezrušila pravidelný odběr a proto jsme dále expedovali zásilky. Celkem jsme Vám po Uvítacím balíčku expedovali další tři pravidelné zásilky, které zde evidujeme jako neuhrazené a nevrácené. Proto jsme Vám zaslali upozornění a informovali Vás SMS zprávou.
Pokud zásilky nemáte, požádáme Vás o podepsání formuláře - Čestné prohlášení, kde nám podpisem potvrdíte, že zásilky nemáte. My zde zásilky odepíšeme a bude vše v pořádku. Sami si poté uděláme reklamační řízení s Českou poštou.
Čestné prohlášení přikládám zde do přílohy, protože na Vás nemáme emailovou adresu.
Hezký den
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.