Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#18822Neuhrazené zasilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2017, před 7 lety

Martina Zástřešková

Znění stížnosti

Dobrý den, přišla mi zpráva na neuhrazené zásilky od Vaší firmy. Žádné zásilky jsem od Vás ale nežádala tak nevím za co by mi měl narůstat u Vaší firmy dluh. Děkuji za odpověď


Požadované řešení

Stornovat veškeré zásilky z Vaší firmy a zrušit údajný dluh.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2017 08:18, před 7 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebitelce úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že k tomu má právní důvod. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a že zboží dodala na adresu spotřebitelkou uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.10.2017 08:22, před 7 lety

Dobrý den,

po uhrazení Uvítacího balíčku jste nezrušila pravidelný odběr a proto jsme dále expedovali zásilky. Celkem jsme Vám po Uvítacím balíčku expedovali další tři pravidelné zásilky, které zde evidujeme jako neuhrazené a nevrácené. Proto jsme Vám zaslali upozornění a informovali Vás SMS zprávou.

Pokud zásilky nemáte, požádáme Vás o podepsání formuláře - Čestné prohlášení, kde nám podpisem potvrdíte, že zásilky nemáte. My zde zásilky odepíšeme a bude vše v pořádku. Sami si poté uděláme reklamační řízení s Českou poštou.

Čestné prohlášení přikládám zde do přílohy, protože na Vás nemáme emailovou adresu.

Hezký den

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2017 07:24, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2018 11:43, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.