Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#18823Špatný tisk účtenek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2017, před 7 lety

Zdeněk T.

Znění stížnosti

Penny Market Lovosice
Na vydaných účtenkách v Penny Lovosice se neustále vyskytuje špatný tisk a to hlavně kódů FIK a BKP.Někdy je číslo nebo písmeno velice špatně čitelné a také se stává že úplně chybí-patrně špatným dotiskem.


Požadované řešení

Bylo by asi žádoucí zkontrolovat pokladny v této prodejně!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2017 08:12, před 7 lety

Prodávající je ze zákona povinen vydat doklad o zakoupení výrobku, pokud o to spotřebitel požádá. Zákon však stanovuje pouze požadavky na obsah dokladu, nikoli technické požadavky na materiál, na kterém by měl být doklad vydán či kvalitu provedení tisku, nicméně vydaný doklad musí obsahovat čitelným způsobem zákonem stanovené údaje.

"Na žádost spotřebitele je prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo (jde-li o právnickou osobu) nebo místo podnikání (jde-li o fyzickou osobu), pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak."

Nevystaví-li prodávající na požádání spotřebitele doklad o zakoupení výrobku se všemi náležitostmi dle zákona, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta ve výši až 1 000 000,- Kč. Dohled nad ochranou spotřebitele v této oblasti provádí Česká obchodní inspekce. Každý spotřebitel je oprávněn v případě podezření na porušování zákona o ochraně spotřebitele podat podnět k provedení kontroly.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 03:12, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.