Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
K narozeninám jsem od přítelkyně obdržel voucher na "Romantika v Mariánkách s polopenzí a procedurami" **** Hotel Morris.
Celý pobyt byl až na světlé vyjímky katastrofa. Proto jsme sepsali konkrétní reklamaci tohoto pobytu hned v den návratu (kopii e-mailu rád zašlu).
Zástupce slevomatu působil ochotně, že se celou věcí se bude zabývat. 10 dní se nic nedělo, takže jsme se připomněli.
K našemu údivu se najednou celá reklamace vyřešila do druhého dne připsáním 600 kreditů (platných 6 týdnů) na náš účet na Slevomatu. Cena pobytu byla 4890 Kč. Odkaz na podmínky refundace posílají až v době, kdy je není možné aplikovat. Vyviňují se jako zprostředkovatelé, smlouvu jsme neuzavřeli s nimi, odeslane penize pres ne jen prochazeji... A další fráze podobného typu. Fakturu za voucher nám do dnešního dne nikdo nezaslal.
S vyřešením reklamace v této podobě nesouhlasíme, zaslali jsme podnět k vymazání připsaných kreditů, a jako spotřebitelé se cítíme poškozeni klamavou nabídkou. Slevomat neprojevil zájem se tím vůbec zabývat i když v našem termínu pobytu se objevili v hodnocení pobytu popisy stejných závad. Prokazatelně se nejedná o náhodu.
Jsme otevřeni rozumnému a korektnímu návrhu řešení reklamace.
Romantika v Mariánkách s procedurami a polopenzí
Poměrná finanční kompenzace
|
Tweet |
V případě, že je služba zakoupena přes slevový portál, je zásadní s kým spotřebitel uzavřel smlouvu. Pokud je portál pouze zprostředkovatelem uzavření smlouvy, jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok skutečně vymáhat po poskytovateli služby. Nabídky na uzavření smlouvy publikované na webových stránkách portálu jsou vkládány přímo osobami, které služby poskytují, a tyto osoby odpovídají za obsah zveřejněných nabídek. Pokud byly informace publikované u nabídky nesprávné, je vhodné uplatnit reklamaci u poskytovatele služby.
Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany poskytovatele služby bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděla-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitel může žádat vrácení peněžních prostředků.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.