Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#18826Neuznaná reklamace ani navrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2017, před 7 lety

Karolína Řeháková

Znění stížnosti

Dobrý den,zakoupila jsem si mobil v prodejně euronics,po 2měsících byl opraven mikrofon,po dalších 2měsících opraven poškození sofwar a později dvakrát přehrán sofwar proto jeho nefunkčnost.Žádala jsem ,o navrácení peněz po roce a odstoupení od smlouvy pro nedůvěryhodnost daného mobilu,ale žádost byla zamítnuta prodejcem.Při opravách byl omlácený a nešlo dokázat,jejich poškožení,jelikož byl mobil špatně vyfocený při příjmu na reklamacei,mi bylo sděleno.Prosím o radu,jak tento spor řešit.Mobil stál sice 2000kč,není to částka k soudní tahanici,ale jsem samoživitelka a 2000kč je pro mě velká částka a jednání prodejce mě zarazilo.Děkuji za vyřízení mé žádosti s pozdravem Řeháková Karolína,


Produkt

mobilní telefon LNVPA 1R0020CZ,LENOVO A 1000 Dualsim-býlí


Požadované řešení

Prosím o navrácení peněz za mobil.Již zakoupený jiný proto výměna za nový nepřipadá v úvahu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2017 12:47, před 7 lety

Spotřebitel může požadovat odstoupení od kupní smlouvy při uplatnění reklamace pro třetí stejnou nebo čtvrtou různou vadu, která se vyskytla po opravě. Podmínkou je uznání reklamace. V případě, že je reklamace uznána, může spotřebitel požadovat úhradu účelně vynaložených nákladů, které mu v souvislosti s uplatněním reklamace vznikly.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné (vada se neprojevila), ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 03:00, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.