Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již v létě tohoto roku jsem si stěžoval na místní pobočce na předávání balíkových zásilek. V době nepřítomnosti byl balík předán stylem, že Vaši zaměstnanci zanechali zásilku pouze za plotem, kde tento mohl být zcizen jinou osobou či poškozen povětrnostními vlivy (v létě jsem byl 20 dní mimo domov)a takto byly předány 3 balíky (sousedi je vzali a po návratu mi předali). Stížností na místní poště mi bylo s omluvou vysvětleno, že je spousta brigádníků atd.
Dnes tj. 26.10.2017 mi byl balík opět doručen tímto způsobem. I přesto, že jsem byl doma, poštovní zaměstnanci ani nezazvonili a balík nepředali, pouze jej uložili za plot, fotografie mam k disposici.
Dovoluji si Vás upozornit, že bude-li Vaše společnost postupovat podobným způsobem, ztratí i další zákazníky. Po mé zkušenosti, osobně při volbě možnosti dodání zboží volím jiné dopravce než ČP, neboť má důvěra ve Vaše služby je velmi špatná!
Dovoluji si Vás požádat o prověření záležitosti. Vaše stanovisko je vítáno. V případě zájmu mám fotografie k disposici.
Bude li takto ČP provozovat své služby, nevěstím Vaší společnosti do budoucna bohužel nic dobrého. Jestliže zaměstnanci nevykonávají pověřenou práci svědomitě, ztrácí na prestiži celá společnost. S pozdravem Iker Pavel
Dodávání balíků společností ČP
Prověření celé záležitosti a vyvození důseledků. Reakce je vítána.
Konatakt - pavel(dot)iker(at)seznam(dot)cz
|
Tweet |
Reklamovat poskytované služby podniku lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman