Společnost


JEANS MACHINE, a.s.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1883Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2014, před 11 lety

Tomáš Fric

Znění stížnosti

Reklamoval jsem kalhoty "jeans PEPE/PPM200042K162 modrá" velikosti 36/32 za cenu 2.699,-Kč, u kterých se po jednom roce občasného nošení začala rozpadávat (proděravěla se) látka u švů kapes, kde byly příliš ostré okraje, které tomu evidentně napomohly (zřejmě špatně šité). Také se úplně rozdrolila kožená etiketa. Neybylo uznáno z důvodu neschopnosti posoudit, zda se nejedná o opotřebení. Zakoupeno v prodejně v Carrefour Ostrava.
Žádné riflové kalhoty, a již vůbec ne tato značka, mi ještě tak krátkou dobu nevydržely. Předesílám, že ošetřování probíhalo v souladu s etiketou na oděvu. Vzhledem k nekvalitnímu provedení dokonce zvažuji, zda se nemůže jednat o padělek výše uvedené značky.


Produkt

Riflové kalkhoty PEPE JEANS. PEPE/PPM200042K162 modrá


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2014 16:27, před 11 lety

V případě, že je reklamace zamítnutá, mělo by dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele být takové zamítnutí řádně písemně odůvodněno. Pokud je zde spor, co je příčinou vady, doporučujeme kontaktovat soudního znalce, který by vadu posoudil. V případě, že ji vyhodnotí jako výrobní, má kupující nárok požadovat po prodejci i proplacení znaleckého posudku jako nákladu spojeného s reklamací.
Seznam soudních znalců lze nalézt na stránkách www.dtest.cz nebo www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 20:29, před 10 lety

SpolečnostJEANS MACHINE, a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Spotřebitel by v soudním řízení měl prokázat, že vada byla přítomná na zboží v době uplatnění reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.