Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Na Vašich stránkách jsem si zřídil účet, zaplatil jsem asi za 150 Kč premium členství na jeden měsíc a bez varování mi bylo členství za mnohonásobně vyšší poplatek prodlouženo, což jsem nechtěl. Vím, že jsem asi nečetl důkladně vstupní podmínky premium členství za což se omlouvám, ale chtěl bych ho nějak zrušit
A je případně nějak možné vrátit alespoň třeba polovinu uhrazené částky 2247 Kč?
Děkuji,
Radek Pileček
internetová seznamka Academic Singles - premium účet
Zrušení premiového členství a vrácení alespoň části "nedobrovolně" uhrazené částky za další 3 měsíce
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: EL2NAA86
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 22/09/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
...........................................................
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.
Vaše VIP členství je platné do 23/01/2018– po uvedeném datu nebude prodloužené.
Děkuji.
A bylo by ještě případně nějak možné dostat část zaplacené částky zpět, pokud bych co nejdříve zaslal podepsané odstoupení od smlouvy třeba jako přílohu v mailu zákaznickému centru?
Děkuji za odpověď,
Radek Pileček
ID: EL2NAA86
Opět Vám přejeme dobrý den.
Odstoupení od smlouvy již žel není nárokovatelné, jelikož toto je možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy, které bylo v případě Vašeho VIP členství ke dni: 22/09/2017.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.