Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#18832Máslo Tesco Value je jako margarín

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2017, před 7 lety

Josef Uher

Znění stížnosti

20.10.2017 v Tesco Hypermarket Děčín jsem zakoupil máslo značky TESCO Value máslo za asi 53 Kč, což je cena srovnatelná s levnějšími másly.
V chladničce se drží jeho konzistence takřka shodná, jako při pokojové teplotě a je stále snadno roztíratelné.
Pachově a chuťově připomíná velmi margarín a to až tak silně, že bych jej vůbec za máslo neoznačil, kdyby mi jej někdo dal na porovnání.
Jelikož jsem tento problém zjistil až doma a nejbližší pobočka společnosti Tesco je právě v Děčíně (cca 20km), nevyplatí se mi finančně jít si stěžovat a žádat vrácení zboží.
Na obale másla je pouze informace, že obsahuje 82% tuku!
Předpokládal jsem, že dle legislativy ČR nesmí máslo obsahovat jiný, než mléčný, tedy živočišný tuk.
Máslo Tesco Value dle mého není máslo, ale předražený margarín!


Produkt

TESCO Value máslo (82% tuku)


Požadované řešení

Neočekávám, že bych získal jakoukoliv kompenzaci ze strany TESCO, byť jsem byl jako zákazník oklamán, kdy jsem zakoupil velmi drahý margarín, ale žádám především, aby obchod nepodváděl, kontroloval své dodavatele a dbal na kvalitu prodávaného zboží.
Žádám tedy o zjednání nápravy, které si představuji buď změnou názvu výrobku například na TESCO Value směsný tuk, nebo aby odstranil vady a zajistil aby výrobek byl opravdu máslem a mohli jej tedy označit za máslo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2017 15:05, před 7 lety

Výrobek označený jako "máslo" musí obsahovat nejméně 80 % mléčného tuku, avšak méně než 90 %, s obsahem vody nejvýše 16 % a s obsahem mléčných netuků v sušině nejvýše 2 % (dle nařízení Rady (ES) č. 2991/94). Některé výjimky z tohoto pravidla jsou uvedeny v nařízení Komise (ES) č. 445/2007.

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že výrobek byl klamavě označen, má možnost se obrátit na orgány Státní veterinární správy. Orgán dozoru je oprávněn při zjištění nedostatků uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 03:16, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.