Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
20.10.2017 v Tesco Hypermarket Děčín jsem zakoupil máslo značky TESCO Value máslo za asi 53 Kč, což je cena srovnatelná s levnějšími másly.
V chladničce se drží jeho konzistence takřka shodná, jako při pokojové teplotě a je stále snadno roztíratelné.
Pachově a chuťově připomíná velmi margarín a to až tak silně, že bych jej vůbec za máslo neoznačil, kdyby mi jej někdo dal na porovnání.
Jelikož jsem tento problém zjistil až doma a nejbližší pobočka společnosti Tesco je právě v Děčíně (cca 20km), nevyplatí se mi finančně jít si stěžovat a žádat vrácení zboží.
Na obale másla je pouze informace, že obsahuje 82% tuku!
Předpokládal jsem, že dle legislativy ČR nesmí máslo obsahovat jiný, než mléčný, tedy živočišný tuk.
Máslo Tesco Value dle mého není máslo, ale předražený margarín!
TESCO Value máslo (82% tuku)
Neočekávám, že bych získal jakoukoliv kompenzaci ze strany TESCO, byť jsem byl jako zákazník oklamán, kdy jsem zakoupil velmi drahý margarín, ale žádám především, aby obchod nepodváděl, kontroloval své dodavatele a dbal na kvalitu prodávaného zboží.
Žádám tedy o zjednání nápravy, které si představuji buď změnou názvu výrobku například na TESCO Value směsný tuk, nebo aby odstranil vady a zajistil aby výrobek byl opravdu máslem a mohli jej tedy označit za máslo.
|
Tweet |
Výrobek označený jako "máslo" musí obsahovat nejméně 80 % mléčného tuku, avšak méně než 90 %, s obsahem vody nejvýše 16 % a s obsahem mléčných netuků v sušině nejvýše 2 % (dle nařízení Rady (ES) č. 2991/94). Některé výjimky z tohoto pravidla jsou uvedeny v nařízení Komise (ES) č. 445/2007.
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že výrobek byl klamavě označen, má možnost se obrátit na orgány Státní veterinární správy. Orgán dozoru je oprávněn při zjištění nedostatků uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.