Společnost


Beryko s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#18833Mimo-záruční servis

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2017, před 7 lety

Tomáš Koudelka

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 11. 9. 2017 jsme poslali telefon na mimo-záruční opravu. Odpověděli jsme technikovi na email že chceme telefon opravit za smluvenou částku kterou nám předem sdělil. Do dnešního dne proběhlo bez přehánění minimálně 10 telefonátů přímo na obchod. Při každém telefonátu nám bylo sděleno že jsme neurčili jestli chceme telefon opravit. Včera mi Paní sdělila, že se telefon už konečně opravuje. Dnes mi bylo telefonicky opět sděleno že jsme se nevyjádřili jestli chceme telefon opravit za nabídnutou cenu. Během této doby proběhlo minimálně 5 pokusů kontaktovat přímo technika ale bez odpovědi. Po dnešním telefonátu kde jsme požádali o zaslání telefonu zpět kvůli neschopnosti obchodu nám od paní na telefonu bylo řečeno že se na to podívá. Toto nám paní říká už celý měsíc a týden k tomu. Chci se zeptat jak postupovat protože opravdu nemám chuť jet osobně do prodejny protože Nám ani nejsou schopni už od 11. 9. 2017 slušně sdělit jakékoliv info. Už mi opravdu dochází poslední špetka trpělivosti. Děkuji


Produkt

Telefon Xiaomi redmi note 3 pro, číslo servisní zakázky: 8510256


Požadované řešení

FÉROVÉ JEDNÁNÍ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2017 15:59, před 7 lety

Byla-li uzavřena smlouva o opravě věci, je společnost povinna provést opravu v čase, který byl sjednán. Neučiní-li tak, ocitá se v prodlení. Spotřebitel by v takovém případě mohl po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána. Spotřebitel by také měl zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitel od smlouvy odstoupil. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebiteli vrátit peněžní prostředky.

Pokud spotřebiteli kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti vznikla škoda, má možnost žádat o náhradu této škody. Vzniklou škodu je nutné doložit a prokázat, že byla zapříčiněna porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti.

Nebyla-li však doba plnění nikterak ujednána, zákon ukládá zhotoviteli, aby dílo provedl v době přiměřené jeho povaze. Současně se má za to, že je čas plnění ujednán ve prospěch zhotovitele. To znamená, že se může rozhodnout splnit závazek před uplynutím přiměřené doby, avšak objednatel díla od něho nemůže předčasné splnění vyžadovat.

Chybí-li ve smlouvě termín dokončení opravy a současně i uplynula doba podle spotřebitele přiměřená k jejímu provedení, je nutné povinnou stranu o plnění požádat.
Výzva k plnění nemá zákonem předepsanou formu. Stačí tedy, pokud k plnění ze smlouvy vyzve spotřebitel podnikatele ústně. Není však nad písemnou formu, která snáze prokáže vaši projevenou vůli. Nebude-li výzva k plnění úspěšná, dostává se povinná strana do prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.11.2017 13:24, před 7 lety


Tomáš Koudelka

Hodnocení:

Komentář: Stížnost zafungovala a je to konečně vyřešené.