Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#18834Zpoždění balíků-doručení na poštu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 42 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2017, před 7 lety

Monika Šilerová

Znění stížnosti

Dobrý den mám stížnost na dodání balíků na poštu v Benešově nad Ploučnicí.Dříve chodily balíky co jsem si objednala s doručením na poštu pravidelně druhý den jakmile přišla sms,že je balik v přepravě.A ještě je auto přivezlo do půl 3 že si ho člověk mohl vyzvednout hned z práce.Poslední měsíc ale bohužel na poštu není vůbec spoleh,balíky vůbec druhý den po sms nejsou na poště a když náhodou jsou,tak až kolem 16hod.Opravdu dříve to bylo úplně v pohodě a bez problémů.Jestli je to novým řidičem????Prosím zda by jste mohli udělat nápravu,aby balíky chodily včas jako donedávna.Děkuji Šilerová


Požadované řešení

prosím o nápravu,aby balíky dorazily na poštu druhý den po sms,že je balík v přepravě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2017 10:45, před 7 lety

Reklamovat poskytované služby podniku lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.