Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes mi přišel poštou dopis na zaplacení 94 EUR za služby které jsem neobjednal a nechtěl. Zaplatil jsem 180 Kč s tím, že to je jen na měsíční zkoušku. O automatickém prodlužování jsem vůbec nevěděl. Až teď jsem zjistil (pokud to tak je), že smlouvu automaticky prodlouží o 6 měsíců. Bez upozornění jsem dostal první upomínku na zaplacení 94EUR. Nevím proč mám platit za něco, když jsem nebyl nijak upozorněn a službu si ani neobjednal. Už nevím login ani heslo a jediné co vím, že jsem se registroval přes e-mail buchtafb@seznam.cz.
Mockrát děkuji
Zrušení/smazání účtu a upomínky na dlužnou částku
Děkuji
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Zásadní je tedy smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.
ID: IBLOLO88
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 10/07/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
A proč mám platit, něco co jsem nevyužíval a nevěděl. Peněz co po mně vyžadujete, je opravdu hodně. Je to částka pořádně vysoká, navíc jsem ve složité životní situaci a pěníze nazbyt nenám. Navíc nerozumím tomu když jsem zaplatil 1 MĚSÍC jak je možné změnit dobu smlouvy a cenu? Kdyby jste to, například, proloužili o několik let to by pak výsledná cena byla v řádech desetitisíců? Prosím o zrušení, smazání, zablokování mého účtu. Také Vás prosím o prominutí teto platby a zrušení upomínky. Moc děkuji.
ID: IBLOLO88
Dobrý den.
Hrazené VIP členství bylo prodloužené v důsledku skutečnosti, že z Vaší strany nebyla včas uskutečněná jeho výpověď. Období i cena prodlouženého VIP členství je uvedená na platební stránce i Potvrzení o realizaci úhrady.
Tak Vás aspoň požádám o smazání účtu a UKONČENÍ smlouvy. Já nevím login a na mail kde jsem se registroval se nedostanu. Mail byl buchtafb@seznam.cz. Děkuji.
ID: IBLOLO88
Dobrý den.
Smlouvu bude možné ukončit jakmile bude případ uzavřen, t.j. jakmile bude uhrazený akutálně evidovaný dlužný poplatek (viz prosím komunikace ze strany společnosti Intrum Justitia),
děkujeme Vám za pochopení.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.