Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, ráda bych odstoupila od smlouvy. Dne 24. 9. 2017 jsem zaplatila poplatek 150 Kč, bohužel jsem si pozorně nepřečetla všeobecné podmínky o automatickém strhávání z účtu a dalším obnovení VIP členství a to považuji za velice neseriózní a z toho důvodu chci závazek u Vás zrušit. Za velké mínus považuji neupozornění o prodloužení členství.
Na stránkách nikde nemáte ceník.
Též mi nevyhovuje seznamka jako taková.
Také jak zní náš obchodní zákoník, pokud zákazník vysloveně nesouhlasí je odkaz na obchodní podmínky nedostačující.
Dále hodnotím za nedostačující, že jsem při platbě zkušebního VIP členství nedostala fakturu a o zaplacení jsem nebyla informovaná emailem.
Dalších vašich nedostatků bych mohla vyjmenovat ještě spoustu a vaše praktiky nekorespondují s naším obchodním zákoníkem.
Jestliže tak neučiníte hodlám Vaše praktiky oznámit Policii ČR a obrátím se na Evropské spotřebitelské centrum, jelikož jste mě neupozornili dopředu o strhnutí částky.
Tudíž Vás žádám o zrušení VIP členství a navrácení poplatku 2457,- jelikož jsem ho vůbec nevyužila. Nebo aspoň její poměrnou část.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: C2FMFF13
Přejeme Vám dobrý den, paní Fraňková.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 24/09/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na Potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po uskutečnění platby.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Dobrý den. Uznávám, moje chyba je že jsem pozorně nepřečetla VOP a i to že to máte uvedené na platební stránce, ale máte to tam napsané tak nepřehledně. Kdy byste to měli napsané větším písmem a černě nebo jakoukoli jinou barvou než tou bílou nebo světle šedou či co to je za barvu ušetřili byste si těchto komplikací, jak pro Vás tak i pro nás spotřebitele.
Nechci se s vámi nějak dohadovat, za hloupost se platí, jsem poučená. Ale žádám Vás o zrušení členství a nenárokovaní dalších poplatků. V příloze v mailu a i zde přidávám jednoznačné prohlášení. Děkuji za brzké vyřízení.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: C2FMFF13
Dobrý den, paní Fraňková.
Prodlužování Vašeho VIP členství na be2 bylo zrušené a Váš profil byl smazaný (uvedená informace bude v systému definitivně zaevidovaná do 24 hodin).
Děkujeme Vám.
Dobrý den, jestliže mi tedy mažete profil tak si nárokuji navrácení poměrné částky za zaplacení VIP/premiového členství. Nebudu přeci platit za něco co nebudu využívat. Děkuji za odpověď.
ID: C2FMFF13
Dobrý den, paní Fraňková.
Váš profil byl zrušený výhradně na základě Vašeho výslovného souhlasu - viz prosím komentář z Vaší strany ze dne 30.10.2017 (''... žádám Vás o zrušení členství...''). V zájmu užívání uhrazených služeb si prosím vytvořte nový profil a informujte Zákaznické centrum be2 o emailové adrese, pod kterou bude nový profil registrovaný.
Děkujeme Vám.
Dobrý den. Vzhledem k tomu, že Vašich služeb již nechci využívat žádám Vás o refundaci poměrné částky na můj účet. Děkuji Vám.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. S