Společnost


SAZKA a.s.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#18843Zablokovaný online účet

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2017, před 7 lety

Luboš Štelbacký

Znění stížnosti

Před více jak třemi měsíci jsem si zřídit online účet u Sazky, abych si mohl v klidu domova sázet tikety sportky. Zaplatil jsem všechna slosování na tři měsíce dopředu a všechno fungovalo jak mělo. Až před posledním slosováním se začal účet blokovat nějakou jejich interní chybou a mě to každý den hned po přihlášení blokne a nejde s účtem nic dělat. Nemohu si ani vybrat vyhrané peníze... ani vsadit na další slosování... ani nijak nastavit účet. Už deset dni si stěžuju snad každý den, ale oni si snad moje stížnosti ani nepřečtou. Pokaždé mi odpoví, že si to mám nastavit jinak, a tím to pro ně končí.


Produkt

Sazka - Sportka online


Požadované řešení

Chtěl bych se dostat na svůj účet... vybrat si vyhrané peníze a už nikdy neslyšet o společnosti Sazka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2017 19:01, před 7 lety

Dle obchodních podmínek společnosti SAZKA a.s. (publikovaných na webových stránkách https://www.sazka.cz/obchodni-podminky/vseobecne-obchodni-podminky-ke-sluzbam-ke-kterym-j) má spotřebitel v případě zablokování nebo zrušení účtu právo podat písemné námitky proti rozhodnutí společnosti o zablokování nebo zrušení účtu. Písemné námitky musí podat do patnácti dnů od obdržení oznámení o zrušení účtu. Písemné námitky musí spotřebitel zaslat na e-mailovou adresu info@sazka.cz. Společnost v takovém případě rozhodne o námitkách do třiceti dnů od obdržení námitek a bude o výsledku písemně informovat spotřebitele na jeho registrovanou e-mailovou adresu.

Peněžní částka, která je spotřebitelovi vedena na účtu se statusem trvalý, bude do 7 dní od oznámení spotřebitelovi o zrušení tohoto účtu, zaslaném na jeho registrovaný e-mail, převedena na jím registrovaný platební účet, a to poté, co dojde k vyrovnání jiných eventuálních peněžních závazků spotřebitele ke společnosti nebo jejím partnerům.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2017 17:44, před 7 lety

Spotřebitel nás informoval, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.