Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před více jak třemi měsíci jsem si zřídit online účet u Sazky, abych si mohl v klidu domova sázet tikety sportky. Zaplatil jsem všechna slosování na tři měsíce dopředu a všechno fungovalo jak mělo. Až před posledním slosováním se začal účet blokovat nějakou jejich interní chybou a mě to každý den hned po přihlášení blokne a nejde s účtem nic dělat. Nemohu si ani vybrat vyhrané peníze... ani vsadit na další slosování... ani nijak nastavit účet. Už deset dni si stěžuju snad každý den, ale oni si snad moje stížnosti ani nepřečtou. Pokaždé mi odpoví, že si to mám nastavit jinak, a tím to pro ně končí.
Sazka - Sportka online
Chtěl bych se dostat na svůj účet... vybrat si vyhrané peníze a už nikdy neslyšet o společnosti Sazka.
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti SAZKA a.s. (publikovaných na webových stránkách https://www.sazka.cz/obchodni-podminky/vseobecne-obchodni-podminky-ke-sluzbam-ke-kterym-j) má spotřebitel v případě zablokování nebo zrušení účtu právo podat písemné námitky proti rozhodnutí společnosti o zablokování nebo zrušení účtu. Písemné námitky musí podat do patnácti dnů od obdržení oznámení o zrušení účtu. Písemné námitky musí spotřebitel zaslat na e-mailovou adresu info@sazka.cz. Společnost v takovém případě rozhodne o námitkách do třiceti dnů od obdržení námitek a bude o výsledku písemně informovat spotřebitele na jeho registrovanou e-mailovou adresu.
Peněžní částka, která je spotřebitelovi vedena na účtu se statusem trvalý, bude do 7 dní od oznámení spotřebitelovi o zrušení tohoto účtu, zaslaném na jeho registrovaný e-mail, převedena na jím registrovaný platební účet, a to poté, co dojde k vyrovnání jiných eventuálních peněžních závazků spotřebitele ke společnosti nebo jejím partnerům.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitel nás informoval, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.