Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Přes tuto společnost jsem si zakoupil dvě vstupenky na Tarju Turunen s tím, že protože nechodím na koncerty často chtěl jsem si koncert užít a vybral jsem si lístky v nejvyšší cenové hladině 1475kč za jednu. K tomu se ještě připočetly poplatky, takže celková cena za dvě vstupenky stržená z mého účtu je 4005 kč. Nákup jsem uskutečnil 21.10.2017.
Dne 23.10. mi přišla výzva s elektronickými vstupenkami na daný koncert zakoupenými 23.10. za nejnižší cenu, tedy 790kč.
Z jednoho vyjádření D testu jsem tady četl, že společnost prodává již zakoupené vstupenky, což v tomto případě není pravda a mě byly doručeny vstupenky, které jsem si neobjednal, vstupenky nejlevnější za cenu nejlepších, a tyto byly navíc zakoupeny až potom, co mi z účtu byly strženy peníze.
nákup vstupenek přes internet
Vrácení celé částky, nebo dodání objednaných vstupenek v požadované a zaplacené kvalitě.
|
Tweet |
Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly by být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.