Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#18845Podvodný prodej vstupenek za předražené ceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2017, před 7 lety

Štěpán Prchal

Znění stížnosti

Přes tuto společnost jsem si zakoupil dvě vstupenky na Tarju Turunen s tím, že protože nechodím na koncerty často chtěl jsem si koncert užít a vybral jsem si lístky v nejvyšší cenové hladině 1475kč za jednu. K tomu se ještě připočetly poplatky, takže celková cena za dvě vstupenky stržená z mého účtu je 4005 kč. Nákup jsem uskutečnil 21.10.2017.
Dne 23.10. mi přišla výzva s elektronickými vstupenkami na daný koncert zakoupenými 23.10. za nejnižší cenu, tedy 790kč.
Z jednoho vyjádření D testu jsem tady četl, že společnost prodává již zakoupené vstupenky, což v tomto případě není pravda a mě byly doručeny vstupenky, které jsem si neobjednal, vstupenky nejlevnější za cenu nejlepších, a tyto byly navíc zakoupeny až potom, co mi z účtu byly strženy peníze.


Produkt

nákup vstupenek přes internet


Požadované řešení

Vrácení celé částky, nebo dodání objednaných vstupenek v požadované a zaplacené kvalitě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2017 10:55, před 7 lety

Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly by být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 03:25, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.