Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#1885Na reklamaci mi rozbili telefon

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2014, před 11 lety

Žaneta Haniczova

Znění stížnosti

Dobry den, dne 3.4.2013 jsem si u firmy CZC.cz pres internet objednala Nokii Lumii 620 bila. Dne 27.12.2013 jsem jela telefon reklamovat na partnerskou prodejnu v Breclavi s tim, ze se sam zacal vypinat a nejde nabit. Telefon jsem odevzdala s veskerym prislusenstvim (krabicka, mobil, sluchatka, adapter). Tam si jej prevzali, napsali zavadu - "neustale se vypina". Podotykam, ze telefon nebyl poskozeny ani zniceny, ba naopak stav odpovidal temer novemu. 10.1.2014 mi prislo vyjadreni emailem. Reklamace se zamita, mechanicke poskozeni displeje. Odpoved se nam nelibila, jelikoz jsme reklamovali vypinani a na dipleji nebylo zadne poskozeni. 11.1.2014 jsme se s odpovedi vydali na prodejnu v Breclavi a domluvili se az prijde telefon domu sluzbou DPD, nebudeme jej rozbalovat, ze si to rozbali v Breclavi na prodejne. 13.1.2014 jsme balicek zavezli na prodejnu a tam si to prodavacka rozbalila. Telefon mel displej naprosto rozbity, pres cely byla tzv. pavucina. Zapnout sel, dotykova obrazovka nefunguje, vypnout jiz nesel. Prodejna se vyjadrila s tim, ze nejsou CZC, telefon jim tam zustal. Jiz dale nevime co s tim. Jak to dal resit. Na czc jsou jen infolinky, na reklamace se dovolat neda. Ze servisu czc mame foto telefonu, prej jim tam uz rozbity prisel. Prodejna v Breclavi tvrdi, ze to rozbil servis.


Produkt

Nokia Lumia bila, vyrobni cislo 356347050129019


Požadované řešení

Jelikoz je telefon nepouzitelny, pozadujeme zruseni kupni smlouvy, navraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.1.2014 17:45, před 11 lety


Žaneta Haniczova

Hodnocení:

Komentář: Na pobocce v Breclavi jsme nic nevyresili. Pomohl nam pan Macek ze spolecnosti CZC.cz. Kteremu dekujeme.