Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#18851Neohlašování uložených zásilek a jejich vracení zpět, jako nedoručitelné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 minut 15 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2017, před 7 lety

Jaroslav SELTNER

Znění stížnosti

Vážení.
Již po několikáté se mi stalo, že mi došla nějaká zásilka na poštu a oni mi nedali ani vědět, že mám něco uloženo na poště. Potom to pošlou zpět jako nevyzvednuté - nedoručitelné.
Jedná se již o několikátý případ. Projednal jsem to s vedoucí pošty v Kyjově, ale bez výsledku. Ta mi jen sdělila, že doručovatelé pod ni nespadají. Když jsem telefonicky mluvil s vedoucí doručovatelů, tak na mě byla až sprostá. Opravdu.
Ještě jen na vysvětlenou. V červnu jsem se přestěhoval a mám tudíž novou adresu. Zdá se, že tato skutečnost působí pracovnicím pošty v Kyjově nepřekonatelné potíže.
Pro jistotu jsem si u přepážky domluvil službu, že zásilky, které dojdou na starou adresu, budou uloženy na poště v Kyjově. Bohužel nikdy se tak nestalo a zásilky jsou vraceny jako nevyzvednuté a nebo nedoručitelné. I když jsem to projednal s vedoucí pošty v Kyjově, která mi slíbila nápravu, tak vše je při starém a nic se nezměnilo.
Jako důkaz Vám přeposílám moji korespondenci s fy. E-on.
Opravdu nevím, jak to už řešit a proto podávám tuto stížnost.

S pozdravem Ing. Jaroslav SELTNER , Kyjov.


Požadované řešení

Zdá se, že Česká pošta je totálně v rozkladu. Levá ruka neví, co dělá pravá.

Rád bych, aby došlo k nápravě.

Ještě jeden postřeh. Často jsem byl hospitalizován v nemocnici. No a na poště v Kyjově s tím měli obrovské potíže a opět nic nefungovalo. Jsem sám, takže vše musím řešit pouze osobně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2017 11:33, před 7 lety

V tomto případě je možno reklamovat předmětnou službu. Dle poštovních podmínek odesílatel nebo adresát mohou do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda. Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.

Reklamaci doporučujeme uplatnit prokazatelně písemně, například na stránkách České pošty jsou k dispozici formuláře, prostřednictvím kterých je možno reklamaci uplatnit. Dle čl. 41 odst. 8 poštovních podmínek České pošty má podnik na vyřízení reklamace, kterou zákazník uplatnil podle příslušného článku, třicet dní.

Jestliže by v rámci reklamačního řízení nedošlo k nápravě, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad, který je dozorových orgánem České pošty dle § 3 odst. 2 písm. a) zákona č. 29/2000 Sb., o poštovních službách. Námitku k ČTÚ máte právo podat dle § 6a odst. 1 téhož zákona nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.