Společnost


Calzature di Lusso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1886Nevyřízená reklamace dle mého požadavku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2014, před 11 lety

Petra Labonková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 10.12.2013 jsem zakoupila kabelku u této společnosti v OC Olympia Olomouc. Ihned po druhém nošení 4 dny poté u kabelky odpadla kovová ozdoba a další byla v poloviční fázi, kdy měla také odpadnout (resp. samovolné uvolnění zpod svrchního materiálu). 17.12.2013 jsem telefonicky kontaktovala prodavačku o této vadě a ta mě odkázala s tím, že mi ji tam nejspíš vymění za jiné zboží, na jejich pobočku OC Arkáda v Prostějově, v místě mého bydliště, abych nemusela opět do Olomouce. Dne 18.12.2013 jsem tedy podala reklamaci s tím, že požaduji výměnu za jiné zboží nebo vrácení peněz, jelikož vadou bylo evidentní, že se to bude nejspíše opakovat i s dalšími ozdobami. Kabelka nebyla nijak jinak porušená, pouze ta vada s upadlými ozdobami, které jsem jim ještě dala k tomu. Prodavačka ji na místě prohlédla a dala mi za pravdu. Po telefonátu svého nadřízeného neměla oprávnění mi ihned vyměnit zboží, tak jsem tedy podala reklamaci s tím samým požadavkem. Dne 13.1.2014 mi byla poslána sms, že reklamace je již vyřízená formou opravy. Kabelku jsem si jestě nevyzvedla a chtěla jsem se zeptat, jestli můžu jestě něco dělat, když jsem jasně požadovala výměnu za jiné zboží. Děkuji Labonková


Produkt

černá kabelka zn. Caleidos, cena 1390 kč


Požadované řešení

Výměna zboží / vrácení hotovosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2014 15:16, před 11 lety

V případě, že je vada výrobku vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. Dle odst. 3 výše uvedeného ustanovení může v rámci rozporu s kupní smlouvou kupující výslovně žádat opravu nebo výměnu dle svého požadavku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 20:31, před 10 lety

Společnost Calzature di Lusso s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.