Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 10.12.2013 jsem zakoupila kabelku u této společnosti v OC Olympia Olomouc. Ihned po druhém nošení 4 dny poté u kabelky odpadla kovová ozdoba a další byla v poloviční fázi, kdy měla také odpadnout (resp. samovolné uvolnění zpod svrchního materiálu). 17.12.2013 jsem telefonicky kontaktovala prodavačku o této vadě a ta mě odkázala s tím, že mi ji tam nejspíš vymění za jiné zboží, na jejich pobočku OC Arkáda v Prostějově, v místě mého bydliště, abych nemusela opět do Olomouce. Dne 18.12.2013 jsem tedy podala reklamaci s tím, že požaduji výměnu za jiné zboží nebo vrácení peněz, jelikož vadou bylo evidentní, že se to bude nejspíše opakovat i s dalšími ozdobami. Kabelka nebyla nijak jinak porušená, pouze ta vada s upadlými ozdobami, které jsem jim ještě dala k tomu. Prodavačka ji na místě prohlédla a dala mi za pravdu. Po telefonátu svého nadřízeného neměla oprávnění mi ihned vyměnit zboží, tak jsem tedy podala reklamaci s tím samým požadavkem. Dne 13.1.2014 mi byla poslána sms, že reklamace je již vyřízená formou opravy. Kabelku jsem si jestě nevyzvedla a chtěla jsem se zeptat, jestli můžu jestě něco dělat, když jsem jasně požadovala výměnu za jiné zboží. Děkuji Labonková
černá kabelka zn. Caleidos, cena 1390 kč
Výměna zboží / vrácení hotovosti
|
Tweet |
V případě, že je vada výrobku vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. Dle odst. 3 výše uvedeného ustanovení může v rámci rozporu s kupní smlouvou kupující výslovně žádat opravu nebo výměnu dle svého požadavku.
Společnost Calzature di Lusso s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.