Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18863Zrušení VIP členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2017, před 7 lety

Milan Lávika

Znění stížnosti

Stejně jako předchozí sem naletěl a zaregistroval se na be2. Jelikož jsem člen pouze první den, rád bych využil možnosti 14-ti denní lhůty na odstoupení od smlouvy. Prosím o pomoc při včasném odstupu z tohoto úvazku. Děkuji za pomoc


Produkt

VIP členství


Požadované řešení

Urychleně vypovědět tento závazek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2017 10:54, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani v této lhůtě, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2017 12:54, před 7 lety

ID: 2PEQFE32


Přejeme Vám dobrý den.

Členský poplatek v celkové výši 149 Kč byl k dnešnímu dni, t.j. 31.10.2017, refundovaný na Váš účet.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.11.2017 12:40, před 7 lety


Milan Lávika

Refundace k 31.10.2017 členský poplatek v celkové výši 149 Kč dodnes žádný, jak zde publikováno a přiložený zde mně zaslaný mail si protiřečí ze dne 30.10.2017. A jak je dostatečný tento mail k tomu, že mně nestáhnou z účtu cca 2,5 tisíce po uvedeném datu 27.11.2017? Je to vymyšlené že Vás oberou a potom udělají vstříčný krok a vypoví automatickou prolongaci a tak můžeme jěště poděkovat jak to hezky dopadlo!!!

Od: be2 Customer Service
> Komu: lavika
> Datum: 30.10.2017 14:31
> Předmět: Re: [Ticket#2017102710002183] Odstoupení od
>
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil.

Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho VIP/ Prémiového členství. Vaše VIP/ Prémiové členství vyprší ke dni: 27/11/2017 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.

Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.


S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2017 14:40, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2017 16:05, před 7 lety

ID: 2PEQFE32


Přejeme Vám dobrý den.

Refundace poplatku ve výši 149 Kč ke dni 31.10.2017 úspěšně proběhla - mějte přitom prosím na paměti, že její evidence na bankovních výpisu může trvat až do deseti pracovních dnů,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.11.2017 17:44, před 7 lety


Milan Lávika

Hodnocení:

Komentář: Odpovědˇ be2 na nic - stejně jsem se nedověděl, jestli vstříčný krok ze strany be2 jimž byla vypovězena automatická prolongace VIP/ Prémiového členství zaslán mailem viz. výše ( bez opovědné osoby:podpisu, jména ) je dostatečná k tomu aby nedošlo v budoucnu k nějakému nedorozumnění na mém bankovním účtu. Tím to by jsem mohl snad poslat pozdrav panu Laetitia Pateau do Luxembourgu nebo třeba na Bahamy.