Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#18869Smradlavé a zelené maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2017, před 7 lety

Tomáš Fantiš

Znění stížnosti

Dnes 27.10.2017 jsem v penny v Karlových Varech část Tuhnice koupil vepřové maso s trvalostí do 30.10.2017. Cena v regálu byla za 400 gramů 49,90 kč a na pokladně byla cena 69,90 kč. Doma jsem maso otevřel a bylo na různých míst zelené a zapáchalo. Nejspíš maso bylo v teplém prostředí jiném kde by mělo být uloženo. Chtělo by kontrola potravin a dalšího masa ve slevě i bez slevy. Reklamace proběhla bez jakýkoliv problému ale dále nemám chuť kupovat maso od prodejny Penny.
Ps.Pokuď maso které označí jako sleva a projde jim to mezi rukama tak je povinností zkontrolovat zda není na pohled vadný. Myslím si že kdyby to zkontrolovaly tak už vidí hned na první pohled že maso je zelené a že sním není něco v pořádku.


Produkt

Vepřové maso ve slevě 30% do datumu spotřeby do 30,10,2017


Požadované řešení

Prosím o kontrolu všech výrobků ve slevě.,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2017 08:46, před 7 lety

Spotřebitel by mohl zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 03:31, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.