Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes 27.10.2017 jsem v penny v Karlových Varech část Tuhnice koupil vepřové maso s trvalostí do 30.10.2017. Cena v regálu byla za 400 gramů 49,90 kč a na pokladně byla cena 69,90 kč. Doma jsem maso otevřel a bylo na různých míst zelené a zapáchalo. Nejspíš maso bylo v teplém prostředí jiném kde by mělo být uloženo. Chtělo by kontrola potravin a dalšího masa ve slevě i bez slevy. Reklamace proběhla bez jakýkoliv problému ale dále nemám chuť kupovat maso od prodejny Penny.
Ps.Pokuď maso které označí jako sleva a projde jim to mezi rukama tak je povinností zkontrolovat zda není na pohled vadný. Myslím si že kdyby to zkontrolovaly tak už vidí hned na první pohled že maso je zelené a že sním není něco v pořádku.
Vepřové maso ve slevě 30% do datumu spotřeby do 30,10,2017
Prosím o kontrolu všech výrobků ve slevě.,
|
Tweet |
Spotřebitel by mohl zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.