Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U této společnosti (pobočka Hůrky na Praze 5) jsem si objednala optické brýle a následně i předem zaplatila. Bylo mi řečeno, že do 3 týdnů (maximálně) budou dodány. Proto jsem zvolila tuto prodejnu, protože řeším situaci, kdy jsem bez brýlí, které nutně potřebuji. Dnes je to 5. týden!!!, kdy brýle stále nemám a po opakovaných výzvách se nic neděje. Do firmy volám i několikrát denně, neberou telefony, pouze jednou zvedli. Byla jsem i osobně na pobočce.
Na moji otázku, proč to trvá tak dlouho a co s tím chtějí dělat. Slečna se ani nenamáhala, "prostě toho máme hodně". Je půlka ledna a od mého objednání 9.12.2013 se stále nic neděje. Ani se neobtěžovali mi sdělit, že nestíhají dodání dle předchozí domluvy. Pouze mojí osobní iniciativou jsem se dověděla, že brýle stále nejsou.
Zhotovení optických brýlí
Hlavně komunikace. A za 1. buď vrácení peněz, když není stanovená lhůta dodání dodržena. Za 2. urychlené dodání zboží.
|
Tweet |
Hodnocení:
Komentář: Po spoustě telefonátů na všechny možné pobočky a vyžadování si telefonního čísla na majitele - které mi prý nemůže být sděleno, naslibování všemožných dárků zdarma, jsem se konečně dočkala a brýle si mohla vyzvednout. Samozřejmě bez dárků zdarma :)
Díky za pomoc.