Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ze zvědavosti jsem se přihlásil na C Date někdy leden 2017 jsem zaplatil požadovanou částku. Jako každý druhý jsem si nepřečetl VOP. Ano moje blbost. Asi měsíc na to mě byla zneužita platební karta pro platbu někam do Číny. Kartu jsem nechal zablokovat. Seznamku jsem nevyužil, je to o 90% falešných profilů. Několikrát jsem se pokoušel zrušit, ale vždy mě to odkázalo na fax, což jsem vzdal, nevím kde bych v dnešní době našel fax. V domnění, že po uplynutí VIP členství bude VIP zrušeno, jako u každé slušné společnosti jsem to neřešil. Dnes mě přišla upomínka, že jsem nezaplatil 94,- Eur a mám to napravit do 17 dní. Nikde jsem nezadával své skutečné údaje, krom platební karty. Chtěl bych se zeptat, jak mám postupovat. Nechci se dostat do žádné případné exekuce, ale platit jim také nic nechci. Přijde mě to z jejich strany jako podvodné jednání, spoléhají na to, že lidi nic nečtou.Chtěl bych odstoupit touto cestou od smlouvy a řádně vypovědět.Prosím o uskutečnění teto mé žádosti.Chtěl bych aby jste postupovali jak u p.Adriána Uršulíka kde jste vše zrušili
Děkuji s pozdravem Jan Jedlička
Žádám o zrušení účtu a upomínky
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na naší stránce zaregistrovali, respektive ID svého profilu,
děkujeme Vám.
Hanz.carl.cox@seznam.cz
ID: WY2PAD30
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 09/01/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Ale pokus byl o zrušení zaznamenán hned co jste mi nelegálně strhly z mého účtu peníze bez předešlého upozornění.Na firmu která chce abych jí kontaktoval v rámci dluhu firma Justitia...... Jak jsem myslel nelze se na tel císla dovolat.Vše jsem předal své Právní zástupkyni a zvažujeme trestní oznámení.....
ID: 4AERZB44
Dobrý den.
Viz prosím předešlý komentář ze dne 21.11.2017: Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Muzete mi zaslat adresu kam se podsila email na zruseni clenstvi....Ja zrusil profilovy ucet...
ID: 4AERZB44
Dobrý den.
Jakmile bude dlužný poplatek z Vaší strany uhrazený, bude možné profil, v rámci kterého je dlužná částka evidovaná, definitivně vymazat přímo z naší strany (Váš profil je k dnešnímu dni aktivní, t.j. není zrušený).
Děkujeme Vám.
Už je zaplaceno na účet Justitia A chtel bych od Vas zrusit clenstvi....Dekuji...
ID: 4AERZB44
Dobrý den.
Informace ze strany společnosti Intrum Justitia v souvislosti s úhradou dlužné částky žel nebyla doposud z naší strany přijatá - v zájmu urychlení smazání svého profilu prosím zašlete na adresu Oddělení pohledávek C-date (collections@interdatesa.com) Screenshot/ Printscreen potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a bankovního účtu - IBAN - příjemce platby,
děkujeme Vám.
Tak posílám screenshot
ID: 4AERZB44
Dobrý den
a děkujeme Vám.
V dané souvislosti však prosím kontaktujte přímo Oddělení pohledávek C-date (viz prosím také předešlý komentáře ze dne 24.11.2017).
Uz jsem to tam poslal.Tak bych chtlel vedet jak se to vyresilo.....
ID: 4AERZB44
Dobrý den,
v dané záležitosti Vás bude kontaktovat přímo Oddělení pohledávek,
děkujeme Vám za pochopení.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Ještě mě nikdo nekontaktoval.Žádné oddělení pohledávek,asi ,jak jsem si myslel neexistuje....Poslal jsem pisemně i e-mailem vypověď ze členství dle uvedených adres...už na konci Listopadu...Tak že jestli se mi od této společnosti Interdate s.a. a vymahačskou firmou Justitia dostane ještě někdy nějaký dopis že mám zaplatit nějaké nesmysli tak podám trestní oznámení....
ID: 4AERZB44
Přejeme Vám dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené a Váš profil byl smazaný (uvedená informace bude v systému definitivně zaevidovaná do 24 hodin).
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vše uzavřené a vypovězené.A nikdy už více...